رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: اعضاي باندي كه اقدام به توزيع لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق مي كردند دستگير و در بازرسي از انبار متعلق به آنها محموله اي به ارزش دو ميليارد ريال كشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛سرهنگ "ستار خسروي"، در همين رابطه گفت: در راستاي برخورد با تهيه و توزيع کنندگان کالاهاي قاچاق كارآگاهان اين پليس در پي كسب خبري مبني بر فعاليت باندي در زمينه توزيع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق رسيدگي به موضوع در دستور کار ويژه قرار گرفت.

وي افزود: در اين زمينه تحقيقات وسيعي انجام و مشخص شد كه اعضاي اين باند سه نفر هستند كه لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق را پس از انتقال به استان در انباري واقع در جاده شهرستان برخوار نگهداري مي كنند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با تكميل شدن تحقيقات، كارآگاهان طي هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي ويژه و ضربتي از انبار مذكور بازديد به عمل آورده كه در نتيجه اين عمليات محموله بزرگي از كالاهاي آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال را كشف كردند.

سرهنگ خسروي گفت: در اين عمليات تمامي اعضاي باند كه سه نفر بودند نيز در محل دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: اصفهان ، کشف ، لوازم ، آرایشی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.