نانولومنز نمایشگر‌های مبتنی بر فناوری نانو تولید می‌کند که در فرآیند تولید و مونتاژ از همکاری پارتنرتک استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ شرکت نانولومنز (NanoLumens) برای تولید نمایشگرهای ال‌ای‌دی‌، همکاری مشترکی را با شرکت پارتنرتک (PartnerTech) آغاز کرده است. 

نانولومنز نمایشگر‌های مبتنی بر فناوری نانو تولید می‌کند که در فرآیند تولید و مونتاژ از همکاری پارتنرتک استفاده می‌کند. 

شرکت نانولومنز (NanoLumens)، بزرگ‌ترین تولیدکننده و توزیع‌کننده نمایشگرهای ال‌ای‌دی، ‌ با شرکت پارتنرتک (PartnerTech)، یکی از تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی، همکاری مشترکی را آغاز کرده است. نانولومنز اعلام کرد که تولید ال‌ای‌دی‌های صفحه بزرگ خود را برای مشتریان کانادایی آغاز کرده است. 
 
براساس گفته‌های ریک کوپ، مدیرعامل شرکت نانولومنز، مقرر شده، شرکت پارتنرکوپ کار مونتاژ و کالیبراسیون نمایشگرهای ال‌ای‌دی‌ با ابعاد ۶ تا ۶. ۵ متر را به عهده بگیرد، این نمایشگر‌ها برای تبلیغات در فروشگاه‌های کانادا استفاده خواهد شد. 
 
کوپ می‌گوید: انعطاف‌پذیری و قابلیت تولید انبوه به همراه عملکرد بالا در این ال‌ای‌دی‌‌ها، کلید موفقیت این همکاری مشترک است. شرکت پارتنرتک نشان داد که می‌تواند این محصول را به تولید انبوه رسانده و هزینه‌های تولید را کنترل کند. این موضوع موجب شده تا همکاری سه ساله ما تداوم داشته باشد. 
 
شرکت پارتنرتک در پروژه‌های قبلی نیز کار تولید و مونتاژ محصولات نانولومنز را به عهده داشته است. این دو شرکت با همکاری یکدیگر نصب نمایشگرهای ال‌ای‌دی‌ مختلفی را در ایستگاه‌های قطار بین‌المللی و زمین‌های بسکتبال NBA به عهده داشته‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار