صدر نشینی نفتی ها و دیدار پر گل آبی پوشان از اتفاقات مهم پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته هفدهم تیم نفت تهران توانست راه آهن را شکست دهد و برای دومین بار صدرنشینی را از آن خود کند.

لیگ برتر به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال و شرکت تیم نفت در جام ملت های آسیا تعطیل و نفتی ها به مدت 50 روز همچنان صدرنشین جدول خواهند بود.

این روزها و به دنبال درگیری های آندرانیک تیموریان با کادر فنی و هیات مدیره استقلال و ساز جدایی اش از آبی پوشان به نظر میرسد که بازیکنان دیگری نیز خواهان جدایی از استقلال هستند و به همین خاطر قلعه نویی مجبور است که تیم را از نو بازسازی کند.

در آن سو نیز حمید درخشان هفتمین شکست تلخ را با سرخ پوشان تجربه کرد و این تیم با شکست راهی تعطیلات شدند و گفتنی است که سرمربی تیم پرسپولیس در پایان بازی در مقابل فولاد مهدی جعفر پور را از فهرست این تیم خارج کرد تا بتواند در فصل نقل و انتقالات به دنبال جایگزینی برای او باشد.

در دیگر دیدار مهم این هفته بازداشت مدیر عامل و نداشتن اختیارات هیات مدیره وضعیت را برای کادر فنی سرخ پوشان دشوار کرده و آنان نمی توانند در حال حاضر خرید جدیدی داشته باشند و احتمال دارد این تیم با همان بازیکنان فصل را به پایان برساند.
 
تیم سپاهان نیز در نخستین دیدار هفته هفدهم و با درخشش خلعتبری توانست به رده دوم جدول صعود کند.

شاگردان خطیبی نیز توانستند با شکست ذوب آهن به پیروزی های شاگردان گل محمدی خاتمه بدهند.
 
اتفاق مهم دیگر این هفته استعفا دسته جمعی کادر فنی و اجرایی تیم فوتبال راه آهن بود و همان طور که نظاره گر هستیم حمید استیلی و دستیارانش پس از شکست مقابل نفتی ها از سمت خود کناره گیری کردند تا از این طریق بتوانند شوکی را به مسئولان مربوطه وارد نمایند.

تیم نفت مسجد سلیمان و ملوان نیز همچنان در انتهای جدول قرار دارند.

در این تعطیلات 50 روزه تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز یکشنبه به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی راهی آفریقای جنوبی می شود و قرار است کی روش 19 بازیکن را به اردوی آفریقای جنوبی ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجتبی از خرم اباد
۱۰:۵۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
لیگ به خواب زمستانی رفت
Iran (Islamic Republic of)
عادل توکلی
۰۸:۵۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
واقعا نفت حقش نبود ببره
آخرین اخبار