مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: وحدت و یکپارچگی، دشمن‌شناسی و اطاعت از مقام معظم رهبری، راهکار مبارزه با هجمه‌های دشمنان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام جمال یاری در مراسم یادواره 100 شهید بخش رانکوه این شهرستان اظهار کرد: بین شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای روز عاشورا، پیوندی ناگسستنی وجود دارد و همه آنها برای زنده نگه داشتن دین اسلام ایثارگرانه به ندای حق لبیک گفتند.
 
وی باطن دین اسلام را محبت همراه با معرفت خواند و افزود: اطاعت و معرفت انسان را به جایگاه رفیع کمال انسانی می‌رساند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تربیت اسلامی برخاسته از قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: آموزگاران مکتب دینی پیامبر و ائمه هدی (ع) هستند که پس از آنها عالمان دینی برای به ثمر رساندن رسالت پیامبر (ص) و ائمه هدی (ع) بعد از صدر اسلام، تلاش‌های فراوانی کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه عالمان دینی در راه مبارزه با دشمنان اسلام همواره پیشگام بوده‌اند، تصریح کرد: شهید آیت‌الله ربانی‌املشی نمونه بارز یک عالم مبارز نستوه برای روشن شدن حقیقت اسلام بود.
 
یاری ادامه داد: امام (ره) با آمدن خود قدرت اسلام و دین را به رخ دنیا کشید و اسلام را مکتب مبارزه و مقابله با ظلم و استعمار معرفی کرد.
 
وی تربیت‌یافتگان این مکتب را انسان‌های شجاع، وفادار، فداکار و ایثارگری دانست که با الگوگیری از فرهنگ شهادت حسینی در مقابله دشمنان ایستادند و سر تعظیم فرود نیاوردند.
 
این مسئول ماه محرم و صفر را فرهنگ مبارزه با ظلم عنوان کرد و گفت: امام حسین (ع) درس ظلم‌ستیزی و دفاع از دین و ارزش‌ها را به ما آموخت.
 
وی با اشاره به اینکه عشق درونی به اباعبدالله (ع) موجب شده که میلیون‌ها زائر با پای پیاده به سوی کربلا راهی شوند، گفت: حضور پرشور مردم در اربعین حسینی در کربلای معلی نمادی از وحدت مسلمانان در پاسداری از ارزش های اسلامی است.
 
یاری، اتحاد و یکپارچگی، دشمن‌شناسی و اطاعت از مقام معظم رهبری را راهکاری مناسب برای مقابله با تحریم و هجمه‌های دشمن دانست و برگزاری یادواره‌های شهدا و احیای رشادت و مقاومت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تبیین و ترویج اهداف والای آنها را از دیگر راه‌های مبارزه با دشمنان اعلام کرد.
 
منبع:فارس

انتهای پیام/ش
برچسب ها: یادواره ، شهید ، گیلان ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.