معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 14 گفت: نصب دوربین قبل از تقاطع‌ها در منطقه 14، از جمله اقدامات اجرا شده در این منطقه است.

محمد خردمند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خط سفید پروژه‌ای است که درفاز اول، بخش زیر ساختی آن انجام می‌شود و در فاز دوم بخش فرهنگی و فاز سوم آن اطلاع رسانی و آموزش و پرورش از طریق رسانه ها است.

وی در خصوص بحث زیر ساختی معابر شهری ادامه داد: هم‌سطح سازی(برای دسترسی معلولین و عابران پیاده) اصلاح هندسی معابر،‌خظ‌کشی‌های محوری، خط کشی عابر پیاده در تقاطع‌ها، نصب دوربین قبل از تقاطع‌ها از جمله اقدامات اجرا شده این بخش است.

خردمند تصریح کرد: در فاز فرهنگی، سلسله نشست‌های همراه با خط سفید در سراهای محلات، مدارس و مساجد از طریق مربیان و کارشناسان آموزش و پرورش فرهنگی ترافیک و معاونت ترافیک منطقه، در حال اجرا است.

معاون حمل و نقل و ترافیک همچنین اظهار داشت: ارسال پیامک‌های آموزشی خط سفید به شهروندان، توزیع تراکت های فرهنگ ترافیک در سراهای محلات و مکان های عمومی سطح منطقه از دیگر برنامه های آموزشی در نظر گرفته شد و برای شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های آموزشی از نظر فرهنگی در مسئله صبوری، علم و بردباری حرکت بین خطوط توقف پشت خط ایست عابر پیاده تاکید دارد و اطلاع رسانی آن از طریق رسانه ملی در روزنامه های سطح تهران در حال انجام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار