مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اعتبار امسال هوشمند سازی مدارس 400 میلیارد تومان است.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه همایش تقدیر از دانش آموزان‌پژوهشگر که در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با افزایش مرخصی زایمان فرهنگیان به 9 ماه و مواجهه شدن با کمبود نیروی انسانی چه تدابیری اتخاذ نموده‌اید گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی که انجام می‌دهیم با کمبود نیروی انسانی مواجه نشویم زیرا که اولویت نخست ما توجه به رفاه فرهنگیان است و در صدد هستیم از طریق جذب نیروهای جوان‌تر و وقت آزاد معلمان موجود مشکل کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.

وی در خصوص پرداخت حق‌الزحمه معلمان شهر تهران افزود: حق الزحمه اردیبشهت و خرداد ماه شهر تهران پرداخت شده است.

چهاربند در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر وضعیت روند هوشمندسازی مدارس اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس ادامه دارد و بنا داریم از محل اعتبارات دولتی و با کمک استانداری این روند را ادامه دهیم . وی افزود: مجددا تاکید می‌کنم که دریافت هر گونه مشارکت‌ مالی برای هوشمندسازی مدارس غیر قانونی است و برخورد می‌شود.

چهاربند اضافه کرد: اعتبار امسال هوشمندسازی مدارس 400 میلیارد تومان است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه سال آینده چه تعداد نیروی انسانی برای پایه نهم نیاز است تصریح کرد: در حال محاسبه این موضوع هستیم و تا یک ماه آینده تعداد را اعلام می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص آمار دانش آموزان‌ بازمانده از تحصیل خاطر نشان کرد: آمار دانش آموزان‌ بازمانده از تحصیل تهران حدود 890 تن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۳:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
پس حق التدریس ما معلمین استان های محروم چی می شود. (ماه های اردیبهشت وخرداد)
آخرین اخبار