برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دو سیما یکشنبه شب میزبان خانواده‌ای که نجات را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دو سیما یکشنبه شب میزبان خانواده ای که نجات را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند خواهد بود.

برنامه«زنده باد زندگی» یکشنبه شب 23 آذر ماه در همنشینی شبانه خود با خانواده نوری که  از نجات غریق تا نجات گونه های زیست محیطی ایران را در برنامه زندگی خود قرار داده اند گفتگو می‌کند.

در مجموعه‌ای در غرب تهران که حدود ۴۰ کیلومتر با پایتخت فاصله دارد مهندس نوری مردی آهنین اما صبور و با روحیه‌ای لطیف و دوستدار حیوانات مجموعه‌ای بسیار متنوع و جذاب از حیوانات اهلی و وحشی را در گردآوری کرده است.

وی مهندس عمران و مشاور مدیر عامل شرکت متروی تهران و مجری خطوط سریع السیر خط ۵ می‌باشند. رشته‌ای که بی‌ارتباط با طبیعت و حیوانات است اما محیط کار ایشان گفته ما را کاملا نقض کرد؛ دفتری که در آن مرغ مینا و قناری و کاسکو و ...آزادانه در پرواز بودند. 

در محوطه اطراف منزل ایشان در کرج مجموعه ای از حیوانات اهلی و وحشی شامل: گاو، بز ،شتر، گوزن، آهو، انواع طیور، شاهین، عقاب، گرگ، روباه، سگ، میمون، بزمجه، تمساح، مارمولک های نادر، لاک پشت و ... با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و مراقبتهای دامپزشکی نگهداری می‌شوند.

حیوانات وحشی این مجموعه همگی بدلیلی از طبیعت جدا شده اند یا بعلت جراحت و بیماری و ... نیاز به مراقبت دارند که توسط ارگانهای مختلف و یا مردم عادی به مرکز مهندس نوری سپرده می‌شوند.  
قابل ذکر است مهندس نوری احداث پارک بزرگ طبیعت در استان قزوین را با همکاری مسئولین آن استان در دست اقدام دارد.

پسر خانواده نیز نجات غریق بوده و تا کنون مدال های بسیاری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین در این برنامه دکتر فاطمی روانشناس،پیرامون تعریف و جایگاه زن در جهان معاصر با اشاره به خشونت فیزیکی و اجتماعی بر علیه زنان صحبت می کند.

برنامه «زنده باد زندگی»به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما می باشد که یکشنبه تا چهارشنبه ها ساعت 23:30 از این شبکه به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتا
۰۹:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
سلام .واقعان با دیدن این خانواده .نظر ودیدم نسبت به حیوانات عوض شد.واقعان عشق دادن به حیوانات زیبا بود .دید پدر خانواده به زندگی وحیوانات قشنگ بود.کاش می شد همه مثل آنها بودن
آخرین اخبار