نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص جلسه رسیدگی به پرونده کشتی گیران گفت: باشگاه پرسپولیس طی لایحه‌ای مجدداً طی سنوات گذشته بدهی خود را به کشتی گیران آزاد را منکر و اصالت دعوا را مورد اشکال قرار داد.

نوری کلوانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه مطالبه مبلغ شش میلیارد ریال کشتی‌گیران آزاد جویبار به طرف شرکت فرهنگی پرسپولیس به مدیر عاملی حمیدرضا سیاسی به شماره پرونده بایگانی 930652 ساعت 8:30 امروز در شعبه 42 دادگاه عمومی حقوقی تهران برگزار شد که قدیر نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس حضور داشت.

نوری کلوانی در ادامه بیان کرد: به هر حال باشگاه پرسپولیس دوباره بدهی خود به کشتی گیران را منکر و اصالت دعوا را مورد اشکال قرار داد.

وی تصریح کرد: لایحۀ تقدیمی باشگاه پرسپولیس به مهر و امضای بهروز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه به دادگاه ارجاع داده شد.
این در حالی است که دادخواست ما به طرف باشگاه پرسپولیس به مدیریت حمیدرضا سیاسی بوده و منتقمی در زمان تقدیم دادخواست جدید ما به طرف باشگاه هیچ سمتی به عنوان سرپرست باشگاه نداشته است.

نماینده حقوقی کشتی گیران جویبار پرسپولیس بیان کرد: اگر به حکم سرپرستی منتقمی مراجعه شود مشخص می شود که وی تا قبل از مدیر عاملی سیاسی به عنوان سرپرست بوده و لیکن در حال  حاضر مهر و امضای منتقمی به عنوان سرپرست با توجه به مدیر عاملی سیاسی فاقد ارزش و اشکال قانونی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما موارد را طی لایحه‌ای تقدیم دادگاه کردیم. در حال حاضر منتظر رای دادگاه در روزهای آینده هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اصالت ، نماینده ، دادخواست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار