سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه گفت: تمام توان و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا دراین دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نماینده خوبی برای کشور باشیم.

رضا مخیلفی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تمریناتمان را پس از پایان مسابقات دور رفت لیگ بلافاصله در امیدیه روزی 2 نوبت صبح و بعداز ظهر انجام دادیم و حدود 3 روز است که در تهران کار آماده سازی را دنبال می‌کنیم خوشبختانه شرایط بازیکنان به منظور رویارویی با تیم های قدرتمند در حد مطلوبی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب آمادگی بیشتر اردوی مشترک و بازی دوستانه پیش از شروع مسابقات برگزار خواهید کرد؟ گفت: به منظور جلوگیری از مصدومیت به دنبال انجام بازی تدارکاتی نیستم اگر تا شروع مسابقات جام باشگاه‌های آسیا فرصت در اختیار داشتیم به طور حتم این کار را می‌کردیم ولی به دلیل محدودیت زمانی نمی‌توانیم با تیم‌ها بازی دوستانه داشته باشیم.

وی در خصوص جذب یار خارجی برای حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: جذب بسیار خارجی در سیستم و آئین نامه ورزشی وزارت نفت تعریف نشده است برای این کار نیاز به طی یک پرسه اداری داریم تا در آئین نامه مصوب شده تبصره‌ای منظور شود با توجه به شرایط موجود در حال حاضر این کار عملی نمی‌شد.

مخیلفی باخت مقابل تیم فولاد سپاهان اصفهان را یک اتفاق عنوان کرد و افزود: ترکیب تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه امسال با تغییر و تحولات زیادی همراه بوده است. اکثر بازیکنان این تیم را نیروهای بومی و جوان تشکیل می‌دهند خوشبختانه از ابتدای فصل روند رو به رشد را طی کرده‌ایم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل باید حداقل 2 الی 3 سال برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشیم. این مجموعه علاوه بر سرمایه گذاری روی بخش عمومی در رده‌های سنی پایه هم برنامه‌ریزی ویژه کرده است که این مساله برای آینده واترپلو کشور هم بسیار خوب و ثمر بخش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار