دکتر عباس زاده گفت: هر چند وزارت بهداشت، متولی پرداخت مزایا و کارانه به پرستاران در بخش‌های خصوصی نیست، ولی تلاش وزارت خانه این است که پرستاران در مراکز خصوصی هم دریافت‌هایی غیر از حقوق داشته باشند.

دکتر عباس عباس زاده، مشاور معاونت پرستاری وزارت بهداشت، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: متولی پرداخت کارانه و خدمات پرستاری در مراکز درمانی دولتی، وزارت بهداشت است و این در حالی است که در مراکز درمانی خصوصی، تحت نظارت وزارت بهداشت نیست با این وجود وزارت بهداشت در حال رایزنی با وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی است تا دریافت‌های مراکز درمانی خصوصی هم قانونمند و یکسان سازی شود و به غیر از حقوق، دریافت‌هایی داشته باشند.

دکتر عباس زاده گفت: لازم به ذکر است که وزارت بهداشت اقداماتی در خصوص ارتقا میزان کارانه پرستاران انجام داده و قرار بر این است که پرداخت‌ها از تاریخ 1/8 محاسبه گردد که طی 2-1 ماه آینده بصورت علی الحساب محاسبه می‌شود تا آیین نامه آن بطور کامل و منسجم نوشته شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۰۸:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
بجاى چانه زنى سرحقوق كه يك ماه نشده بى ارزش ميشودبه فكرسرويس اياب وذهاب ودادن خانه هاى سازمانى باشيدازجمله افرادى كه دربيمارستان وهلال احمرواورژانس وديگرنهادهاى مرتبط باسلامت مردم
آخرین اخبار