معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از دستور کارهای ویژه و برجسته در سطح شهرستان مذکور به شمار می‌رود.

 کریم تبارکی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در 24 بند از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه جامع در عرصه اقتصادی کشور اظهار داشت: با توجه به تهاجم اقتصادی دشمن در طول سنوات گذشته،‌سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طراحی شد که با اجرای اصولی آن، ایستادگی درون‌زا در مقابل تحرکات و تهاجمات دشمن به نظام اقتصادی کشور، محقق می‌شود.  
 
وی در ادامه افزود: یکی از ابزارهای برجسته وحائز اهمیت تحقق چنین امر خطیری، جذب و مشارکت بخش خصوصی در ابعاد گوناگون است که این امر مهم، با جدیت از سوی مجموعه فرمانداری دنبال می‌شود و نماینده‌ای ویژه به منظور پیگیری مورد مذکور، در سطح شهرستان شهریار، تعیین و منصوب شده است.  
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: موقعیت منطقه‌ای و جغرافیایی شهرستان شهریار با ویژگی‌هایی هم چون دسترسی به سه فرودگاه، برخورداری از بازارهای متعدد و متنوع و گذرگاهی برای 8 بزرگراه می‌تواند زمینه و بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح شهرستان شهریار فراهم نماید. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار