لوئیس فن خال سرمربی یونایتد پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل لیورپول از اینکه برنامه‌هایش در اولدترافورد به نتیجه رسیده است ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت ، ششمین پیروزی متوالی شیاطین سرخ مقابل لیورپول رقم خورد و شاگردان لوئیس فن خال موفق شدند با سه گل وین رونی، خوان ماتا و روبین فن پرسی به پیروزی سه بر صفر مقابل لیورپول دست یابند.
بر اساس این گزارش، سرمربی هلندی معتقد است بازیکنان او هنوز جا برای پیشرفت دارند اما همین که پس از بازی خوشحالی همسرش را دید، او نیز رضایتمند است.

فن خال گفت: باید پیشرفت بیشتری کنیم اما از نتیجه راضی هستم زیرا همه می‌دانیم شکست دادن لیورپول تا چه اندازه دشوار است.
همسرم در پایان بازی خوشحال بود پس من هم خوشحال هستم. مهمترنی مسئله برای ما بازی بعدی خواهد بود. باید بازی به بازی پیش برویم. کسب 6 پیروزی متوالی کار بزرگی است اما همانطور که هر هفته می‌گویم باید سبک بازیمان را ارتقاء بخشیم.

** برنامه‌هایم در یونایتد جواب داد
لوئیس فن خال معتقد است صبوری هواداران سرانجام بدون نتیجه نمانده و آنان به تیم جدیدی تبدیل شدند.
فن خال گفت: حتی تا هفته دهم لیگ برتر انگلیس کسی حتی تصور نمی‌کرد یونایتد به جمع 5 تیم نخست صعود کند چه برسد به آنکه مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

خوشحالم برنامه‌هایم در اولدترافورد به ثمر نشسته و با وجود مشکلات بسیار از جمله مصدومیت چند بازیکنی که در ابتدای فصل روی کمک آنان حساب ویژه‌ای بازی کرده بودیم اما باز هم توانستیم در مسیر درست به جلو برویم.

** دروازه بان یونایتد سوپر قهرمان است
سرمربی هلندی از عملکرد دیوید دخیا درون دروازه شیاطین سرخ رضایت کامل داشته و او را یک سوپر قهرمان توصیف کرد.

به گفته‌ی فن خال ، واکنش‌های دخیا در برابر شوت‌های مختلف خارق العاده است. فن خال گفت: همیشه می‌توانید روی کمک برخی بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کنید زیرا آنان دارای بهترین عملکرد هستند، دخیا یکی از همین بازیکنان است. دخیا در این بازی بدون نقص کارکرد هر چند نباید تلاش دیگر بازیکنان را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماتا ، گزارش ، هلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار