نماينده شرکت شهر سالم در پايانه مرزى شلمچه گفت: داروى مورد نياز زوار در درمانگاه صحرايى پايانه مرزى شلمچه از سوى شهردارى تهران و شرکت شهر سالم تامين شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،چايچى نماينده شرکت شهر سالم با بيان اين مطلب افزود: تا به ديروز 8 هزار بيمار در درمانگاه شهردارى تهران در مرز شلمچه ويزيت شده اند و 10 بيمار نيز به بيمارستان خرمشهر براى بسترى و انجام معاينات بيشتر به وسيله آمبولانس‌هاى مستقر در اين مرز منتقل شده اند.

وى با اشاره به مشکلات و بيمارى هاى رايج در بين زوار ادامه داد: بيشتر مراجعات زائران به درمانگاه صحرايى شهردارى تهران به دليل بيمارى تنفسى، گرفتگى عضلات به دليل پياده روى طولانى، مشکلات گوارشى، تنگى نفس، ضرب ديدگى پا و حتى شکستگى دنده به دليل قرار گرفتن در ميان جمعيت در هنگام زيارت حرمين شريفين بوده است. 

چايچى با اشاره به رايگان بودن تمامى خدمات درمانى در درمانگاه مرزى شلمچه بيان کرد: خدمات درمانى اين درمانگاه به صورت شبانه روزى انجام مى شود و همين مساله باعث شده تا ساکنان روستاهاى اطراف نيز براى رفع مشکلات درمانى خود به اين درمانگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تامین ، دارو ، درمانگاه ، شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار