حکیمی پور گفت: در حال حاضر شورای شهر و شهرداری تهران تمرکز خود را بر روی تکمیل مترو گذاشته اند تا خطوط باقی مانده حمل و نقل ریلی به نتیجه برسند و خوشبختانه رکورد خوبی را در متروی تهران شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، احمد حکیمی پور افزود: تجهیزات مصرفی و واگن های مترو دارای اهمیت زیادی هستند و تأکید جدی داریم تا تجهیزات مترو بالاترین کیفیت را داشته و از شرکت های معتبر خریداری شوند.

یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این که تجهیز تمامی ایستگاه های متروی تهران به پله برقی، موضوعی است که از اولویت ویژه ای برخوردار است، گفت: در حال حاضر شورای شهر و شهرداری تهران تمرکز خود را بر روی تکمیل مترو گذاشته اند تا خطوط باقی مانده حمل و نقل ریلی به نتیجه برسند و خوشبختانه رکورد خوبی را در متروی تهران شاهد هستیم. 
 

وی با اشاره به اهمیت سیمای شهری ایستگاه های مترو، اظهار کرد: منظر شهری ایستگاه های مترو در خطوط باقی مانده باید به درستی طراحی شوند و معماری این ایستگاه ها مورد توجه ویژه قرار بگیرند. 

حکیمی پور با بیان این که وجود پله برقی در تمام ایستگاه های مترو حتی ایستگاه‌هایی که تعداد پله‌های آن‌ها کم است نیز ضرورت دارد، تصریح کرد: سیستم پله برقی باید در همه ایستگاه‌های مترو برقرار باشد تا تمام شهروندان از جمله افراد کهنسال نیز بتوانند از مترو استفاده کنند. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر در مجموع از اقدامات شهرداری تهران و کارها و برنامه هایی که به درستی انجام می شود، حمایت می کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رکورد ، مترو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار