پپ گواردیولا سرمربی بایرن پس از انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان و شناختن حریف مرحله بعد گفت: تیم شاختار فقط به گلزنی آدریا نو محدود نشده و بازیکنان خوب دیگری هم در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، قرعه کشی‌ مرحله یک هشتم پایانی‌ لیگ قهرمانان انجام شده و 2 تیم بایرن‌مونیخ و شاختار دونتسک‌ باید در مرحله بعد به مصاف هم بروند.
 
گواردیولا‌ در مورد حریف بعدی تیمش در رقابت‌های چمپیونز لیگ گفت: بایرن‌مونیخ تاکنون هیچ بازی مقابل شاختار انجام نداده اما من شخصا چهار یا پنج مرتبه مقابل آنان قرار گرفته‌ام شاختار دونتسک‌ یکی از بهترین مربیان اروپا را در اختیار دارد در تیم آنان چند بازیکن برزیلی بازی می‌کنند شیوه شاختار به این صورت است که بازیکنان جوان برزیلی را به خدمت می‌گیرند و سپس با گذشت چند سال آنان را به دیگر تیم‌های اروپایی می‌فروشند به همین دلیل است که خیلی ثروتمند هستند آنچه مسلم است بایرن برای پیروزی در این دیدار به میدان می‌رود البته شاختار فقط به لوئیس آدریانو‌ گلزن با سابقه خود متکی نیست، ما باید کلی تیمشان را مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
گواردیولا ترسی از ناآرامی‌های موجود در کشور اوکراین نداشته و گفت هر کجا یوفا بگوید آنان بازی می‌کنند وی از قرعه کشی صورت گرفته ناراضی نیست زیرا می‌داند در مرحله یک هشتم پایانی همه حریفان قوی هستند و بایرن‌ به تمام آنان احترام میگذارد.
 
گواردیولا گفت: هر تیم شرایط خاص خود را دارد. به عنوان مثال بازی مقابل شاختار قطعاً با دیدار مقابل آرسنال متفاوت خواهد بود. روحیه و احساس تیم از هر چیز مهمتر است.
 
دیدار بعدی بایرن‌مونیخ در رقابت‌های بوند‌سلیگا مقابل فرایبور‌گ خواهد بود. گواردیولا راجع به این بازی گفت: فرایبورگ خیلی هجومی بازی می‌کند باید مراقب آنان باشیم و خودمان را حسابی آماده کنیم. البته ما مانوئل نویر را درون دروازه داریم که فقط 3 گل در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا دریافت کرده. البته نویر همه دلیل موفقیت ما نیست. ما یازده بازیکن خوب در اختیار داریم و وقتی صاحب توپ و میدان می شوند کار را برای حریف بسیار دشوار می‌سازند.
 
گواردیولا در بخش دیگری از سخنانش شوخی کرد و گفت: ما یک مربی فوق العاده در اختیار داریم! البته شوخی کردم زیرا همه موفقیت‌ها به خود بازیکنان بر می‌گردد، همه آنان تشنه پیروزی هستند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند. از آن دسته مربیانی نیستم که خسته شده باشم. من در زمین به اینطرف و آن طرف نمی‌روم پس انرژی زیادی دارم و می‌خواهم تا سالها به مربیگری ادامه دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار