عضو شورای شهر تهران گفت: درلایحه مطالبات شهرداری از دولت به دنبال آنیم تا شهرداری را به سمت درآمدهای پایدار سوق دهیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،پرویز سروری عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از مدیریت شهرداری و خدمت مخلصانه آن برای معصومین دفن شده در کربلا در رابطه با مطالبات شهرداری تهران از دولت افزود: از لحاظ حقوقی دولتها به هم پیوسته هستند و طلبها و بدهی‌های دولتهای پیشین بر عهده دولت‌های بعدی است پس جایی ندارد که بگوییم تعهدات دولت قبل به این دولت مربوط نیست.

وی با اشاره به سوق دادن شهرداری به سمت درآمدهای پایدار بیان داشت: نمی توانیم از شهرداری طلب کنیم تا مطالبات خود را نگیرد همچنین درآمد پایداری برای شهرداری در نظر گرفته نشده است. پس شهرداری از کدامین دستگاه‌ها درآمد اخذ کند.

گفتنی است، دولت سابق با صورتی اخم‌آلود طلب شهرداری را پرداخت نمی کرد و دولت فعلی با صورتی خندان این هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کند.

سروری خاطر نشان کرد: : دولت که معتقد است شهرداری به طرف تراکم فروشی نرود تنها راه آن گذاشتن درآمدهای پایدار پیش راه شهرداری است. و بهتر است در فرآیند منطقی و دوستانه با دولت صحبت شود تا هزینه‌های شهرداری را پرداخت کند.

چمران در این خصوص یادآور شد: این هفتمین بار است که لایحه مطالبات شهرداری تهران از دولت را به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کنیم و تا به حال موفق شده‌ایم که هر بار تبصره های بیشتری به نفع شهرداری به آن اضافه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هزینه ، پایدار ، لایحه ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار