مدیر اجرایی کنفدراسیون شنا آسیا گفت: ایران شناگران با استعدادی دارد و می‌تواند با استفاده از توانایی‌های این ورزشکاران عناوین مختلف در شنا،شیرجه وواترپلو در آسیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  طاها ال کشیری درحاشیه نشست خبری دهمین دوره جام باشگاه‌های واترپلو آسیا با بیان این مطلب،گفت: شرکت هشت تیم در این دوره از رقابت ها یک رکورد به شمار می رود و بی سابقه است.

وی افزود: امسال فدراسیون شنای ایران توانست با روابط خوبی که با کشورهای دیگر دارد شرایط حضور این تعداد تیم را درایران فراهم کند.

مدیراجرایی کنفدراسیون شنای آسیا با بیان اینکه فدراسیون شنای ایران یکی از فدراسیون های فعال قاره کهن است، افزود: مسوولان فدراسیون شنای ایران همکاری های زیادی با کنفدراسیون شنای آسیا دارند و به دلیل همکاریهای مناسب آنان میزبانی این مسابقات را به ایران دادیم.

وی با اشاره به میزبانی مناسب فدراسیون شنای ایران دربرگزاری جام باشگاه های آسیا و رضایت شرکت کنندگان از برگزار کنندگان این مسابقات تصریح کرد: این وضعیت ما را برآن داشت تا میزبانی های مهم تر را به ایران بسپاریم.

ال کشیری در حالی که از حضور نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی در نشست خبری این رقابت ها شگفت زده شده بود از توجه رسانه ها به این مسابقات تشکر کرد و گفت: از شما می خواهم از فدراسیون شنای ایران حمایت کنید تا این فعالیت ها ادامه پیدا کند چون بدون کمک رسانه ها هیچ کس متوجه فعالیت هایی که دراین فدراسیون درحال انجام است، نمی شود.

وی با ابراز تعجب از اینکه استخرها در ایران دراختیار فدراسیون شنا نیست تصریح کرد: نکته عجبیی که درباره شنای ایران متوجه شدم این است که فدراسیون شنای ایران هیچ کنترلی براستخر ها ندارد در حالی که آموزش شنا و برگزاری مسابقات مستلزم دراختیار داشتن استخر است و به این دلیل از دولت، بخش خصوصی و رسانه ها درخواست می کنم فدراسیون شنای ایران را کمک کرده و استخرها را برای توسعه این ورزش دراختیار فدراسیون بگذارند.

به اعتقاد وی ایران توانایی کسب جایگاه های بالا درشنا شیرجه و واترپلو را در آسیا دارد این درحالی است که برای رسیدن به این هدف داشتن استخر کاملا ضروری است که دراختیار این فدراسیون نیست.

وی سپس خطاب به محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران گفت: شما با قدرت به فعالیت های خود ادامه دهید و ما همه از شما حمایت می کنیم.

وی درباره رییس فدراسیون شنای ایران اظهارداشت: رضوانی سابقه طولاتی در ورزش های آبی دارد و روابط خوب او با دیگر کشورهای آسیایی مزیتی برای فدراسیون شنای ایران محسوب می شود.

به گفته وی کنفدراسیون شنای آسیا شاید نتواند از نظر مالی به فدراسیون ایران کمک کند اما این توانایی را داریم که در برگزاری دوره هایی آموزشی که زیر نظر فدراسیون بین المللی شنا برگزار می شود به ایران کمک کنیم.

ال کشیری اضافه کرد: درنظر داریم در آینده از ایرانی ها در سمت های مختلف کنفدراسیون بهره ببریم همانطور که قرار است رضوانی یکی ازمهم ترین سمت های کنفدراسیون شنای آسیا را در اختیار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار