معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از برگزاری کارگاه‌ آموزشی پرسشگری این منطقه خبر داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ارتقای رضایت شهروندان گفت:‌ بدین منظور همزمان با اجرای طرح‌های عمرانی، ترافیکی و خدماتی دیدگاه و میزان رضایتمندی شهروندی جهت بهبود کیفی و کمی خدمات بررسی می‌شود.
 
خسروی در ادامه تصریح کرد: در راستای اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان منطقه 5 از نحوه عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری این منطقه و سنجش برخی شاخص‌های کیفیت زندگی، کارگاه آموزشی یک روزه پرسشگری برگزار شد.
 
وی تاکید کرد:‌ پس از فراخوان صورت گرفته 60نفر از افراد محلی  که واجد شرایط پرسشگری بودند انتخاب و دعوت به همکاری به عمل می آید و مورد آموزش قرار گرفتند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 با اشاره به ساختار این طرح برشمرد و گفت: در این راستا پرسشگران پس از سپری نمودن کارگاه آموزشی، اقدام به اجرای طرح پژوهشی کرده و نتایج حاصل را جهت بهره مندی مدیریت شهری از آن‌ها در برنامه ریزی و نحوه اجرای خدمات  ارائه می شود.
 
وی در پایان رئوس مطالب آموزش مطرح شده در این کارگاه را نحوه بلوک بندی محلات، نحوه زنگ شماری، تعداد نمونه های موجود در هر محله شیوه‌ها وفنون پرسشگری عنوان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سنجش ، اجرا ، پرسش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار