دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به پرونده اختلاس 150 میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های استان گلستان، از محکومیت متهم این پرونده خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "مصطفی حقی" دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به پرونده اختلاس 150 میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های استان گلستان، از محکومیت متهم این پرونده خبر داد.

وی ادامه داد: این فرد از سال 86 شروع به اختلاس کرده بود و در سایه کوتاهی مدیران بانک مربوطه موفق شد کارش را پنج سال ادامه دهد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقی افزود: جدای از ضعف مدیران، به دلیل ناکارآمدی بخش‌های نظارتی این بانک، در نهایت سال 91 با طرح شکایت از طرف مشتریان و شاکیان خصوصی پرونده‌ای در دادسرای گرگان مطرح و متعاقب آن مسئولان بانک مذکور هم اقدام به شکایت کردند.
 
دادستان گرگان با بیان اینکه در جریان رسیدگی به پرونده زوایای تاریک اختلاس بیش از پیش آشکار شد، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده علاوه بر متهم، مسئول ارشد بانک مذکور نیز به دلیل نظارت ناکافی مقصر شناخته شد.
 
وی تصریح کرد: پس از پایان تحقیقات و صدور قرار کیفری پرونده به دادگاه عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان ارسال و در آن جا نیز رأی محکومیت متهم صادر شد.
 
دادستان گرگان در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع دستگاه قضایی در موارد این چنینی، زمینه سوء‌استفاده فرصت‌طلبان را از بین می‌برد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار