معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تک تک فدراسیون های ما برند هستند که باید حرکتی تازه در زمینه بازاریابی ورزشی آن ها آغاز کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید نصراله سجادی در نخستین جلسه الزامات و اقدامات بازاریابی ورزش ایران که عصر دیروز  با حضور روسا و نمایندگان فدراسیون های منتخب در سالن همایش های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: به نظر می آید که ما هنوز ارزش این برندی که دستمان است را نمی دانیم ؛ درست است که فدراسیون ها موسسات عمومی غیر دولتی هستند اما تقریبا بودجه آن ها وابسته به اعتبارات دولتی بوده و هست.
 
 
وی ادامه داد: مطابق اساسنامه وآن چه که در جهان ورزش اتفاق می افتد شاید فرصت های بیشتری می تواند در اختیار ما قرار بگیرد و ما از آن استفاده نمی کنیم، دلیل اصلی آن هم این است که برای مدیران دولتی هزینه کردن پول دولتی آسان تر است تا پیدا کردن راه درآمد زایی. اگر هم درآمدزایی می کنیم درآمدزایی ها محدود است.
 
 
سجادی با اشاره به تفاهم نامه سال گذشته که با فدراسیون ها بسته شد، گفت: در تفاهم نامه ای که سال گذشته با فدراسیون ها امضا کردیم یکی از موارد مطرح شده درآن این بود که مطابق قانون، ردیفی را به فدراسیون ها کمک کنیم و آن ها نیز به اندازه همین کمکی که ما به آن ها کردیم تعهد کردند درآمد داشته باشند.
 
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه و در خصوص این جلسه اظهار داشت: ما به این فکر افتادیم که اولاً تجربیات دوستان را در زمینه بازاریابی بشنویم در مرحله بعد بتوانیم راهکارهای علمی ارائه دهیم. به همین منظورما 8 اسفند ماه نشست هم اندیشی را پیش بینی کردیم تا این مبحث وسیع تر شود.
 
او ادامه داد: در خلال این نشست هم اندیشی نیز چندین کارگاه برگزار می کنیم که فدراسیون ها بنا بر شرایط خود درآن ها شرکت می کنند؛ در واقع نقطه آغازی برای کارما در سال 94 خواهد شد.

سجادی در پایان با تاکید به ادامه دار بودن این ارتباط گفت: حتماً این کار ادامه خواهد داشت و ارتباط در این زمینه قطع نمی شود. به عبارتی درصددیم تا حرکتی جدید با استفاده از تجربیات بین المللی که وجود دارد و تجربیاتی که خود دوستان دارند آغاز کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار