محمد سعید میرمهدی کاپیتان تیم نفت و گاز امیدیه در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ترکیب تیم باشگاهی خود حضور ندارد.

محمد سعید میرمهدی عضو تیم ملی واترپلو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به خاطر بی احترامی یکی از کوچکتر‌های تیم و حمایت واضح و همه جانبه مربی از این بازیکن ترجیح دادم که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نباشیم.

وی یادآور شد: بعد از بازی با فولاد ماهان سپاهان اصفهان در سری مسابقات لیگ جلسه‌ای میان کادر فنی تیم و بازیکنان انجام شد و هر یک از شرکت کنندگان در حال بیان نقطه نظرات خود بودند که یکی از بازیکنان کوچکتر تیم حرفی را خطاب به من زد و به نوعی به بازیکن پیشکسوت و کاپیتان تیم بی‌احترامی کرد، در کمال ناباوری مربی هیچ گونه حمایتی از کاپیتان تیم خود نکرد و جلسه را ادامه داد من به احترام تیم و کادر فنی جلسه را ترک نکردم و پس از پایان نشست طی صحبتی که با "مخیلفی" مربی تیم داشتم به وی اعلام کردم که وقتی از من حمایت نمی‌کنید نباید توقع داشته باشید که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشم. پس از آن صحبت دیگر هیچ تماسی تا شروع مسابقات از سوی مخیلفی با من گرفته نشده است. مربی به بازیکنان گفته بود من تماس گرفتم اما "میر مهدی" جواب نداده است و د ربرخی محافل هم اعلام کرده بود اگر از کاپیتان تیم حمایت می‌کردم به طور حتم در تیم پیش از شروع مسابقات تشنج ایجاد می‌شد. از طرفی هم در مصاحبه‌ای که با یکی از شبکه‌های تلویزیونی داشته گفته بود"میر مهدی" را به خاطر مشکل فنی انتخاب نکردم که این مسأله از سوی مسئولان برگزار کننده فدراسیون هم با واکنش همراه بود چون حرف‌های ضد و نقیضش به نفع واترپلو نیست.

وی سطح کیفی این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را بسیار خوب و حرفه‌ای ارزیابی کرد و افزود: تیم‌های قدرتمندی از قزاقستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند که در ترکیب‌شان از چند بازیکن روس بهره می‌برند. حضور این تیم‌ها سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را تا حد قابل توجهی بالا برده است. با توجه به این که در این مسابقات سهمیه مسابقات جام باشگاه‌های جهان هم داده می‌شود تمامی تیم‌ها با بالاترین توان خود حاضر شده‌اند، به طور کل می‌توان از این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به عنوان یک کلاس آموزشی فوق حرفه‌ای یاد کرد که نقش به سزایی در بالا رفتن سطح فنی واترپلو ایران دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، میرمهدی ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار