یکی از رایانه‌های قابل حمل میان رده با قیمت مناسب که شاید دانشجویان نیز برای استفاده روزمره خود به آن نیاز داشته باشند Pavilion 15 P062 است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، یکی از رایانه‌های قابل حمل میان رده با قیمت مناسب که شاید دانشجویان نیز برای استفاده روزمره خود به آن نیاز داشته باشند Pavilion 15 P062 است. 

شرکت اچ‌پی که آخرین نسل از لپ‌تاپ‌هایش را در رنگ‌های متفاوتی طراحی می‌کند، این نوت‌بوک را با بدنه‌ای پلاستیکی و روکشی مات عرضه کرده است.


با وجود استفاده از درگاه‌های مختلف و مناسب برای کارایی این لپ‌تاپ، متاسفانه در این نو‌ت‌بوک پورت VGA پیش‌بینی نشده که باعث وجود اشکال برای اتصال با پروژکتور خواهد شد.

باتری این نوت‌بوک هنگام پخش فیلم، می‌تواند مدت زمان 4 ساعت و 30 دقیقه شارژ نگاه دارد که این بازه زمانی را می‌توان سطح نسبتا مطلوبی در نظر گرفت. 

با وجود اینکه در این لپ‌تاپ از دو لولای جدا از هم استفاده شده - و در کل نمی‌توان مقاومت بـالایی را از این مدل لولا‌ها انتظار داشت - در Pavilion 15 P062 استحکام خوبی را برای آن‌ها شاهد هستیم. 


از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کیفیت متوسط صفحه‌نمایش، طراحی دلپسند، وجود پدازنده Core i۵ و چهار هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز اشاره کرد.

بن‌پایه : بایت

انتهای پیام/
برچسب ها: لپ تاپ ، معرفی ، میان رده ، ارزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.