یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی با صورت دادن اقداماتی چون درگیری‌های اخیر در جهت صرف نظر فلسطین از این حقوق حقه خود گام برمی دارد.

"مصیب نعیمی " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به درگیری‌های مجدد رژیم صهیونیستی در مقاومت فلسطین در غزه اظهار داشت: فرآیندی که رژیم صهیونیستی در تقابل با فلسطینیان دنبال می‌کند موجب می‌شود که ما همواره شاهد تنش‌های جدیدی از سوی این رژیم غاصب باشیم.  
 
وی ادامه داد: این تنش‌ها را می‌توان در قالب طرح صهیونیستی‌سازی، تخریب آثار اسلامی مانند بیت المقدس، کشتار فلسطینیان و... دید و این رژیم تلاش دارد موضوع به رسمیت شناخته شدن فلسطین را به حاشیه براند.
 
کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: با توجه به اینکه پارلمان‌های اتحادیه اروپا خود را ملزم به رسمیت شناختن فلسطین نمی‌دانند اما همین که این طرح به این مرحله رسیده است برای رژیم صهیونیستی قابل پذیرش نیست در نتیجه با صورت دادن اقداماتی چون درگیری‌های اخیر در جهت صرف نظر فلسطین از این حقوق حقه خود گام برمی دارد.
 
نعیمی در پایان خاطر نشان کرد: مردم فلسطین طبیعی است که به، به رسمیت شناخته شدن‌های سیاسی از سوی دولت‌های اروپایی و یا گفتگوی سازش دل، خوش نکنند چرا که تنها راه برای آن‌ها ایستادگی است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار