مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افراطی‌های داغ‌تر از آش هسته‌ای! / تلاش برای عادی سازی یک فکر مسموم، تروریست‌های سوریه مورد حمایت صهیونیست و برخی کشورهای منطقه هستند و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

افراطی‌های داغ‌تر از آش هسته‌ای! / تلاش برای عادی سازی یک فکر مسموم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/29/2824464_429.jpg
روند پرونده هسته‌ای نشان می‌دهد اگر دست مخالفان افراطی این پرونده باز باشد و دانشگاه جولانگاه اظهارات این اشخاص قرار گیرد، هر چند سمت سابق نمایندگی مردم را ندارند اما همچنان سخن از برچیدن فعالیت هسته‌ای خواهند زد، فعالیتی که رئیس جمهور در راس آن بوده و افراد خبره ای مثل محمدجواد ظریف هدایت آن را بر عهده دارند.

تروریست‌های سوریه مورد حمایت صهیونیست و برخی کشورهای منطقه هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدا می‌دانستیم، توطئه‌ای با استفاده از گروه‌های افراطی در سوریه درحال رخ دادن است و قطعا این گروه‌ها مورد حمایت رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه‌ای هستند.

همه تجهیزات نیروی دریایی ساخت داخل است/ امنیت در منطقه تأمین شده است
سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا گفت: ما موفق شدیم در ساخت بسیاری از تجهیزات در مراحل مختلف به خودکفایی برسیم و در منطقه چهارم دریایی تمام تجهیزات بومی داخل بوده و این باعث افتخار پرسنل است.

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی درگذشت برادر آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان را تسلیت گفت.

گردان‌های دانشجویی "عاشقان مبارزه با صهیونیسم" تشکیل می دهند

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: گردان‌های علمی و نظامی مبارزه با صهیونیزم به صورت خود جوش و مردمی در حال تشکیل است و به زودی مانور این گردان‌ها چشم عالم را خیره خواهد کرد.

ایران در کنار سوریه است و ما سوریه را کشوری مقاوم می‌دانیم
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت در سوریه مؤثر بوده است، گفت: ایران در کنار سوریه است و ما سوریه را یک کشور مقاوم می‌دانیم.

همایش عزاداران نیروهای مسلح در مصلی تهران آغاز شد
صبح امروز تجمع عزاداران نیروهای مسلح در مصلای تهران آغاز شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار