رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 5 از برگزاری مانور زلزله و با هدف اجرای آموزش مبانی بحران در بیمارستان صارم در اکباتان خبر داد.

علیرضا حاجی‌حسینی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اجرای آموزش مبانی بحران و مانور زلزله به منظور آمادگی و آشنایی پرسنل بیمارستان در برابر حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله و مانور تخلیه اضطراری در آمفی تئاتر بیمارستان و با حضور کارشناسان بحران منطقه برگزار شد.
 
وی با اشاره به برگزاری این مانور به منظور ارتقای سطح آمادگی بیمارستان صارم در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه به ویژه زلزله افزود: در این مانور اکیپ‌های آتش نشانی، هلال احمر، اعضای ستاد بحران حضور دارند و پس از پناه گیری اعضای حاضر در بخش یک بیمارستان تمام پرسنل حاضر توسط هلال احمر   نسبت به شناسایی مصدومین فرضی اقدام و با آمبولانس به چادر بیمارستانی برپا شده منتقل می‌شود.

حاجی حسینی در پایان گفت: یکی از اهداف برگزاری این مانور شناسایی نقاط امن و ناامن است که در صورت برخورد بتوانند نسبت به حفظ و جان خود اقدام کنند و همچنین آموزش‌های مهارت‌های علمی و عملی و ارتقا فرهنگ ایمنی و ایجاد همکاری در مواجه با بحران، مانور تخلیه اضطراری انجام گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار