به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران
برنی اکلستون پیشنهاد داد تا فرمولیک از شر موتورهای توربو راحت شود.
خبرنگار "اوتو موتور آندو اسپرت" در مطلبی نوشت گرچه این پیشنهاد اکلستون
با رضایت بسیاری مواجه نشد، اما گروه استراتژی تصمیم گرفت در ۲۰۱۶ تغییرات
مهمی در ساختار موتورهای فعلی بوجود آورد.
"اوتو موتور آندو اسپرت" برای فصل ۲۰۱۶ نوشت: موتورها صدای بیشتری خواهند داشت، قدرت بیشتری تولید کرده و ارزانتر مونتاژ میشوند.
هدف تیمها و سازندگان موتور رسیدن به قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار است و هر تیم از این بابت ۱۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
یک گروه متخصص باید تا چند ماه آینده پیشنهادهایی در این جلسه مطرح کنند و بعد از آن کارها بر روی این پروژه آغاز شود.
برای
انجام تغییرات بزرگ در فصل ۲۰۱۵ دیگر خیلی دیر شده است. به همین در فصل
آینده هم بخش زیادی از قوانین موتور به همین شکل خواهد بود. پیش بینی می
شود در یک یا دو مورد موتورها تغییراتی جزئی داشته باشند.
علاوه بر
این، در جلسهای که برگزار شد این مورد هم مطرح و تصویب شد که رانندگان چه
گرندپری کره برگزار شود و چه نشود در طول فصل فقط اجازه استفاده از چهار
موتور را دارند.
استفاده از موتور پنجم برای هر تیم ۸۰۰ هزار یورو
هزینه بیشتری را (در زمینه تولید) به دنبال دارد و گروه استراتژی فرمولیک
در این مورد با تیمها اتمام حجت کرد.
انتهای پیام/