برنی اکلستون گفت ‫آلونسو‬ هم از اینکه در تست‌های ‫بارسلونا‬ تصادف کرده و به دلیل همین تصادف نتوانسته در اولین گرندپری سال حضور داشته باشد مانند تمام دنیا شوکه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرها و شایعاتی که این روزها درباره آلونسو وجود دارد، تمام شدنی نیست. با اینکه تقریباً دو هفته از زمان تصادف این راننده اسپانیایی گذشته است، اما هنوز هیچ خبری دقیقاً دلیل تصادف او را شرح نداده است.

اکلستون در اینباره گفت: در بارسلونا آنها باعث تعجب من شدند. این را واقعاً نمی‌شود درک کرد و درک این موضوع برای خود او هم سخت است.فرناندو هم از اینکه چنین اتفاقی برایش رخ داده، تعجب کرده است.

وی افزود:‏مک‌لارن‬ دوست ندارد در اینباره توضیح بدهد و به همین دلیل، کسی هم نمی‌تواند کار زیادی انجام بدهد.
این اتفاق واقعاً ورزشی است. شاید این تصادف را فدراسیون جهانی باید بیشتر مورد بررسی قرار بدهد.

هنوز هم بازار شایعات درباره آلونسو و تصادفی که پشت سر گذاشته است، داغ است. روزنامه میرور ‪ در مطلبی مدعی شده بود مسئولین فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در بررسی‌های اولیه عنوان کردند امکان داشته آلونسو قبل از تصادف بیهوش شده باشد. طبق خبر این روزنامه، امکان دارد دلیل بیهوشی فرناندو، برق گرفتگی یا سابقه ابتلا به یک بیماری باشد.

دکتر وی که از پزشکان اسبق رقابت‌های ‫فرمول‌یک‬ است در اینباره عنوان کرد اگر آلونسو در گرندپری مالزی حضور نداشته باشد، یعنی وضعیت او بسیار جدی است.
او در مصاحبه با ‪بی بی سی گفت: البته که این ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. این اتفاق واقعاً غیر معمول است. دیگر باید در اینباره توضیح بدهند. الان از دست دادن حافظه محتمل‌ترین توضیحی است که می‌شود داد و در حال حاضر هر چیزی را می‌شود با این دلیل توجیح کرد.

سباستین فتل نزدیک‌ترین راننده در زمان تصادف آلونسو بود. او درباره برخورد مک‌لارن او با دیوار بتنی پیست گفت: مهم این است که او حال خوبی دارد.او آسیب مغزی دیده است و طبیعی است که پزشکان بخواهند ریسک یک آسیب دیگر را کمتر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار