مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

طلوعیان: اقتصاد مقاومتی یعنی ارتقای مدیریت اقتصادی کشور

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ارتقای کیفیت مدیریت اقتصادی در داخل کشور و همچنین ابتکار در استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد سیاسی بین الملل است.

ابراهیمی: بسیج دانشجویی زیر مجموعه هیچ تشکلی نیست

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: برخی تلاش می‌کنند تا بسیج دانشجویی را زیر مجموعه تشکیلات خود قرار دهند.

اورکی: دانشجو باید اجازه بیان ایده‌های خود را داشته باشد

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشجو باید اجازه فعالیت و بیان ایده‌های خود را در جبهه‌های مختلف داشته باشد و این مسئله‌ای است که در سال‌های اخیر کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

عاصم: بخشنامه تشکل‌های دانشگاه آزاد کمک شایانی برای حل مشکلات دانشجویان است

دبیر اتحادیه سوم دانشگاه آزاد گفت: بخشنامه‌هایی که حمایت و همکاری بیش از پیش مسئولان را در پی دارد، موجب می‌شود فعالان دانشجویی بتوانند با فراغ بال به وظایف خود که همانا نقد و مطالبه‌گری است عمل کنند.

در پی تصویب قطعنامه‌ ضد ایرانی:‌ اطلاعات جالب دانشجویان به بان‌کی‌مون پیرامون نقض حقوق بشر در کانادا

مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران خطاب به دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد توجه و مطالعه بیشتر جنابعالی در خصوص قوانین حقوق بشری و وضعیت فرهنگی و اجتماعی ایران را خواستاریم تا دیگر شاهد تصویب قطعنامه‌های ظالمانه و غیرکارشناسی نباشیم.

بهرامی: گردان‌های دانشجویی "عاشقان مبارزه با صهیونیسم" تشکیل می‌دهند

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: گردان‌های علمی و نظامی مبارزه با صهیونیزم به صورت خود جوش و مردمی در حال تشکیل است و به زودی مانور این گردان‌ها چشم عالم را خیره خواهد کرد.

شریفی پاسندی: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توطئه‌ها علیه اقتصاد کشور را خنثی می‌کند

قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: از مسئولان درخواست داریم هرچه سریع‌تر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهند چرا که درمان مشکلات اقتصادی کشور تنها با داروی اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد بود و باعث حمایت از تولیدات داخلی و در نتیجه رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان می‌شود.

نیازی: 9دی ثابت شد خواب‌ آشفته باطل‌اندیشان علیه ملت ایران هرگز تعبیر نمی‌شود/ راه عاشورا و مسیر کربلاییان همچنان باز است

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: نهم دی‌ماه 88 ثابت شد کوثر انقلاب همیشه جاریست، گرچه عده‌ای که از انقلاب به نان و نامی رسیده‌اند و در مرداب راکد دنیاطلبی و بی‌بصیرتی مانده‌اند، به زعم باطل خود بخواهند مانعِ جریان این کوثر همیشه جاری شوند.

اورکی:‌ اقتصاد مقاومتی محور اعتماد به نیروی جوان و قابلیت داخل است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اقتصاد مقاومتی هرگز به معنای حصار کشیدن دور کشور و قطع ارتباط با سایر کشور‌ها نیست، بلکه نکته اصلی در اعتماد و حمایت از نیروی جوان و قابلیتهای داخلی است.

دکتر روحانی رؤسای 7 دانشگاه کشور را منصوب کرد

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با ابلاغ مصوبات این شورا، رؤسای ۷ دانشگاه کشور را منصوب کرد.

نیازی: حماسه 9 دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود/ پیاده روی کربلا یک مانور سیاسی بود

عضو سابق شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت:حماسه ۹دی ۸۸ نیز برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی بود و اربعین امسال اوج بصیرت مسلمین و شیعیان به دنیا نشان داد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی: آرمان‌ وحدت حوزه و دانشگاه با انقلاب اسلامی ایران زاده شد

استاد حوزه و دانشگاه و خطیب نماز جمعه تهران گفت: آرمان‌ وحدت حوزه و دانشگاه با انقلاب اسلامی ایران زاده شد و تداوم انقلاب هم در سایه این وحدت بوده و هست.

حسینی:‌ رسانه می‌تواند از فسادهای اقتصادی و اداری جلوگیری کند

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: حکام در کشورهای پیشرفته برای ورود به فساد بسیار محتاط عمل می‌کنند چون رسانه‌ها به سرعت سبب رسوایی آنها خواهند شد.

ایزدی: پیاده‌روی اربعین زنگ خطری برای نظام‌های سکولار بود/تلاش آمریکا برای ایجاد شکاف بین حوزه‌های نجف و قم

عضوهیئت علمی دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: پیاده‌روی بزرگ مراسم اربعین مشخص کرد که نگاه دین در منطقه غرب آسیا و سطح جهان روبه افزایش است و این خطری برای نظام‌های سکولار است به همین جهت رسانه‌های غربی تمایل چندانی به پوشش خبری این اتفاق عظیم نداشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گزارش ، هفته ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار