رئیس کمیته آبهای آرام گفت: با یک برنامه ریزی منسجم اردوهای منسجم به مسابقه و المپیک را در اروپا‌ ادامه خواهیم داد.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: لیو چینی 4 سال در ایران بوده و مسابقه مربیگری را در کشورمان داشته است و من به شخصه خوشحالم که وی به ایران آمده و امیدوارم که بتوانیم به نتایج خوبی در بخش روئینگ در المپیک کسب کنیم.
 
وی افزود: ورزشکاران آبهای آرام کایاک دیروز به دزفول رفتند تا به تمرینات خود ادامه بدهند همچنین منتظر گرفتن ویزای پرتقال برای اعزام این ورزشکاران هستیم.
 
میلاد در خصوص تاریخ اعزام ورزشکاران رشته کایاک تصریح کرد: احتمالا اردوی دزفول تا 16 دی ادامه خواهد داشت پس از آن ورزشکاران به پرتقال خواهند رفت.
 
وی در  ادامه در خصوص رشته کانو کانادایی بیان داشت: تمرینات کانو برای ورزشکاران‌ این رشته همچنان ادامه دارد تا آنها را برای اردوی زمستانی لهستان اعزام کنیم و تیمی که ما برای لهستان در نظر گرفته‌ایم در بحث سهمیه‌المپیک شانس خوبی دارد .
 
رئیس کمیته آبهای آرام در خصوص وضعیت اردوهای تدارکاتی در ادامه اظهار داشت: اردوها از روند خوبی برخوردار است و در بازده زمانی کوتاهی روند خوبی را طی کرده است با توجه به اینکه ورزشکاران مدتی در مسابقات اینچئون بودند و بعد از بازگشت و استراحت کوتاهی مجدد به تمرینات بازگشتند کمک شایانی به موفقیت ما در مسابقات آسیایی و المپیک خواهد کرد.

میلاد در خصوص مربی تیمهای ایرانی که به کمپ‌های خارج از کشور اعزام خواهند شد، گفت: ما در نظر داریم که در قالب مشاور از مربیانی که در اردوهای تدارکاتی برون مرزی هستند و در طراز یک دنیا هستند مشاوره داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: من در اردوهای برون مرزی شرکت نخواهم کرد چون تازه به کمیته آبهای آرام ملحق شدم ولی بعد از فصل زمستان و برگزاری کاپ‌ها و قهرمانی جهان برای مذاکراتی با تیم قهرمان المپیک آلمان و مدیر مجموعه به اتفاق رئیس فدراسیون به کشور آلمان خواهم رفت.

رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه بیان داشت: به دنبال یک برنامه ریزی منسجم برای ورزشکاران هستیم که از اروپا برنگردند و برای قهرمانی جهان وارد آلمان بشود و به تمرینات خود در آن کشور ادامه دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته به وسیله ارتباطات گسترده‌ای که با کشور پرتغال داشته‌ام این کشور اطلاعات آماری ورزشکاران را برای من می‌فرستد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، تیم ، آب ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار