به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، علیرضا محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد.
وی افزود: راه اندازی سامانه 8655 نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است.
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 84 هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که 14 هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و 84 درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.
محمودی خاطر نشان کرد: در مجموع 90 درصد تماس های دریافت شده پاسخ داده شده است که همین موضوع موجب جلب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان بانک شهر شده است.
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر در ادامه افزود: این بانک با راه اندازی این سامانه و شعار نوآوری در خدمت در بستر الکترونیک ، بدون توسعه کمی شعب ، سعی در توسعه بانکداری الکترونیک دارد تا بتواند همواره با پاسخگویی به مشتریان ، رضایت آنان را همراه داشته باشد.
وی با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع از اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود ، تصریح کرد: از زمان راه اندازی این سامانه ، میزان تکریم ارباب رجوع از 25 درصد به 50 درصد افزایش یافته است که همین موضوع، نشان دهنده اعتماد مشتریان به بانک شهر است.
انتهای پیام/