سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران از پیروزی تیم خود مقابل ماهان تندیس ابراز خوشحالی کرد و همچنین به کسب نتایج خوب تمیش درنیم فصل دوم امیدوار بود.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی به جهت خلق موقعیت و همچنین عملکرد فنی دو تیم در سطح قابل قبولی دنبال شد این در حالی بود که ما حسن دوست، حسن نژاد و فرهمند 3 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم  و رهنما خریدمان در نقل و انتقالات با وجود داشتن کارت بازی نتوانست برایمان بازی کند به همین دلیل تنها با در اختیار داشتن 6 بازیکن به مصاف تیم ماهان، یکی از مدعیان لیگ که دارای بازیکنان ملی پوش و خلاق است، قرار گرفتیم که خوشبختانه به هدف که کسب امتیاز بود رسیدیم.

وی افزود: با توجه به شرایط تیم ماهان تصمیم گرفتیم ابتدا منافذ دفاعی خود را پوشش دهیم تا این رقیب تکنیکی نتواند با تکیه بر مهارت بازیکنانش به سمت دروازه حرکت کند در نتیجه در نیمه نخست تنها 2 یا 3 موقعیت ایجاد کردیم که آنرا هم به دلیل بی دقتی از دست دادیم اما در نیمه دوم بر جریان بازی حاکم شدیم و به گل رسیدیم.
 
لک در ادامه بیان داشت: ماهان تندیس به دلیل شرایط بازی و همچنین گل های دریافتی و نیاز به جبران آنها در 8 دقیقه پایانی بازی، پاورپلی کرد اما بازیکنان با دفاع محکم و خوب خود  راه را بر حریف بستند و با استفاده از موقعیت های به وجود آمده تعداد گل های خود را افزایش دادند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در خصوص تفاوت ماهان نسبت به نیم فصل نخست اظهار داشت: ماهان تندیس نسبت به نیم فصل نخست تغییراتی داشته که این هم به دلیل تغییرات در کادر فنی تیم امری طبیعی است. حضور رعدی در این تیم تفکرات جدیدی را به همراه داشته و تیم را دچار تغییرات کرده است اما اکنون برای قضاوت در مورد عملکرد این مربی زود است و ماهان در حال پوست اندازی است باید در آینده دید که افکار فنی رعدی با ماهانی ها سازگاری خواهد کرد یا نه.

وی همچنین تصریح کرد: البته معتقدم تیم ماهان تندیس به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان تکنیکی ، تیمی است که نسبت به عملکرد تاکتیکی مقاومت می کند و زمان زیادی برای این مورد لازم است.
لک در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم کسب امتیاز کامل این بازی با توجه به روزهای خوبی که در تمرینات داریم ادامه پیدا کند  زیرا اعتماد بازیکنانم به کار فنی تیم به دلیل برخی عوامل زمان برد اما حالا تیم به کار خود و افکار کادر فنی ایمان پیدا کرده که این امر گام بزرگی برای ما خواهد بود.

همین حالا نسبت به نیم فصل نخست 3 امتیاز جلو هستیم که برایمان مهم خواهد بود اما در موقعیت میثاق بیش از موفقیت، تداوم آن اهمیت دارد زیرا در صورت تداوم موفقیت در تیم کار اساسی انجام داده ایم بر همین اساس گمان می کنم کسب 6 امتیاز دو بازی بعدمان دور از دسترس نیست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لک ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار