دکتر طیب قدیمی گفت: در ارتباط با اجرای مراحل طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت درمان و آموزش، مصوبات بسیار خوبی انجام گرفت.

دکتر طیب قدیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: زیر ساخت‌های مورد نیاز در حوزه بهداشت در ارتباط با طرح تحول سلامت، مراکز بهداشت در حاشیه شهر‌ها و مراکز پایگاه‌های مراقبت سلامت در سراسر استان انجام گرفته بود که با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان در استان، روند اجرایی شدن زیر ساخت‌ها تسریع یافت، بطوریکه ساخت مرکز بهداشتی درمانی و پایگاه بهداشت در یکی از شهرکهای مدیران در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: در حوزه آموزش، وزیر بهداشت بازدید و دیدارهایی با اعضای هیئت علمی، پرسنل و متخصصین داشت که اجازه کسب مجوز جهت راه اندازی رشته و دانشکده، دکتری داروسازی در مرکز استان داده شد، همچنین مجوز رشته تربیت متخصصین طب اورژانس با اولویت دادن به نیروهای بومی جهت پوشش بیمارستانهای استان در آینده صادر گردید. 
راه اندازی رشته کار‌شناسی تغذیه در استان از دیگر دستاوردهای سفر وزیر به استان در حوزه آموزش بود. 

دکتر قدیمی در خصوص دستاوردهای سفر وزیر در حوزه درمان گفت: تقویت بیشتر زیر ساخت‌ها برای ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت، ارائه به موقع خدمات و عادلانه بودن و کیفیت بالای ارائه خدمات، با اعطای بعضی تجهیزات و اعتبارات در حوزه هتلینگ و نوسازی و بازسازی زیر سخت‌ها از دستاوردهای سفر وزیر در حوزه درمان است. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.