دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: تلاش برخی برای غیرقانونی جلوه‌ دادن دفتر تحکیم وحدت کاری بی‌فایده است و حاضریم با فراغ بال پاسخ هر ابهام در این زمینه را بدهیم.

"علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قانون همواره ملاک در برگزاری انتخابات دفتر تحکیم وحدت بوده، اظهارداشت: در انتخابات سال گذشته با تشکیل هیئت نظارت قانونی بودن انتخابات تایید شد، اما در سال جاری هنوز هیات نظارت تشکیل نشده است که در مورد انتخابات نظر خود را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: تشکیل هیئت نظارت برای برگزاری انتخابات تمامی اتحادیه‌ها لازم‌الاجراست، لذا طبق قانون تا زمانی که هیات نظارت تشکیل نشود هر تشکلی روال معمول خود را طی می‌کند.
 
دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پاسخ به برخی دیدگاه‌های منفی که نسبت به قانونی بودن این اتحادیه وجود داشت،‌ تاکید کرد: هم اکنون تعداد دفاتر دفتر تحکیم وحدت به 23 دفتر رسیده است، لذا تلاش برخی برای غیرقانونی جلوه‌ دادن دفتر تحکیم وحدت کاری بی‌فایده است و حاضریم با فراغ بال پاسخ هر ابهام در این زمینه را بدهیم.

وی با بیان اینکه تمامی انجمن اسلامی‌‌هایی که به صورت رسمی عضو دفتر تحکیم باشند، منتسب به تحکیم و کار‌شان مورد پذیرش است، خاطرنشان کرد: در صورتی که برخی دفا‌تر به اسم دفتر تحکیم و بدون طی کردن روال عضویت در این اتحادیه فعالیت کنند، از نظر ما فعالیتشان غیرقانونی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار