با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کار ساخت انبار صادراتی سیمان در بندر امیرآباد آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر؛ علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد با اعلام این خبر از اعتبار 27 میلیار و 765 میلیون ریالی این پروژه خبر داد.

وی با اشاره به امضای قرارداد ساخت این پروژه همزمان با روز حمل و نقل با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم سازمان بنادر و دریانوردی در تهران خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با ظرفیت نگهداری سالیانه 255 هزار تن سیمان در حال ساخت است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیتهای صادراتی مواد معدنی به عنوان یکی از اولویتهای سرمایه گذاری در بندر امیر آباد محسوب می گردد خاطر نشان کرد؛ با توجه به موقعیت خاص بندر امیر آبادو فاصله ی 30 کیلومتری آن به مخازن عظیم کلینگر و حجم بالای تقاضای سیمان و کلینگر از طرف کشورهای حاشیه شمالی دریای خزر، این بندر مناسبترین گزینه جهت صادرات این نوع کالا در شمال کشور می باشد.

علی خدمتگزار در ادامه بر نزدیکی بندر امیر آباد به 9 کارخانه سیمان تاکید کرد و از سهم بالای حجم تخلیه و بارگیری کالاهای واسطه ای معدنی در این بندر خبر داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار