مدیر تامین برنامه شبکه نمایش از انتخاب فیلم و سریال‌های ایران و جهان برای پخش هر روزه از شبکه نمایش خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسام پور، در رویكرد جدید شبكه نمایش به عنوان شبكه فیلم و سریال مخاطبین شبكه می توانند روزانه 4 فیلم سینمایی و 4 سریال از شبكه نمایش به تماشا بنشینند.

وی در مورد برنامه ها و اقدامات جدید این شبكه گفت: در كنداكتور جدید شبكه نمایش باكس پخش از 8 ساعت به 12 ساعت افزایش پیدا كرد و هر باكس سریال و فیلم یكبار در روز تكرار می‌شود.

وی ادامه داد: به علت استقبال مخاطبان از باكس سینما كلاسیك كه با نقدهای مسعود فراستی از اول تیرماه پخش آن شروع شده بود مانند گذشته هر شب ساعت 1 بامداد ادامه دارد و تكرار آن روز بعد ساعت 14 خواهد بود.

حسام پور در مورد باكس های شبكه نمایش اینگونه توضیح داد: باكس ساعت 23 همانند گذشته به پخش فیلم های جذاب و جدید اختصاص دارد و تكرار آن ساعت 7 صبح روز بعد است. همچنین ساعت 22 به باكس پخش سریال ایسان كه از شبكه تماشا پخش می شد اختصاص دارد و تكرار آن روز بعد و ساعت 10 صبح خواهد بود . باكس ساعت 20 به پخش فیلم های سینمایی خانوادگی اختصاص یافته كه تكرار آن روز بعد ساعت 11 صبح است.

وی ادامه داد: ساعت 19 به پخش سریال خانواده كرانخورد اختصاص داشته كه تكرار آن ساعت 9 صبح روز بعد است. همچنین ساعت 17 باكس تله فیلم به روی آنتن می رود كه تكرار آن ساعت 5 صبح روز بعد خواهد بود. ساعت 15 سریال «پنج روز» و ساعت 13 باكس سریال روزگار جوانی پخش می شود كه تكرار این برنامه ها به ترتیب ساعات 4 و 3 صبح روز بعد خواهد بود.

روز چهارشنبه بیست و ششم آذر ، پخش برنامه‌های شبكه تماشا متوقف شد و شبكه تماشا با شبكه نمایش ادغام شد و از این پس، ادامه برنامه های این شبكه از طریق شبكه نمایش دنبال می‌شود.


منبع:‌ جام جم آنلاین


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
لطفا تکرار ساعت ۲۳ رو بیش۰تر کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمد سجاد
۱۱:۲۴ ۲۷ تير ۱۳۹۷
با سلام :امکان دارد فیلم سینمایی جعفربزرگ را دوباره پخش کنید ممنون میشم با تشکر