نخستین کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار با هدف مدیریت دانش و تعالی سازمانها در مرکز همایش های صدا و سیما توسط موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا و با همکاری دانشگاه علوم اقتصادی، انجمن مدیریت اجرایی و با حمایت همراه اول، شرکت نفت سپاهان و خودرو سازی مرتب برگزار شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در راستای ایجاد فرصت های جدید کسب و کار،کاهش هزینه ها و کسب بیشترین سهم در بازار و بهبود انگیزه در تمامی سطوح مشاغل نخستین همایش بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

پروفسور محمود ساعتچی رئیس این همایش با اعلام اینکه کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار در تکمیل کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21 برگزار شد گفت: تلاش داریم تا با برگزاری این همایش مفاهیم مدیریتی و عوامل موثر در بهبود فضای کسب و کار در کشور را ارتقاء دهیم ضمن اینکه بسترهای لازم را در جهت رقابت پذیری در این عرصه را تقویت کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به چنین دیدگاهی رسالت این کنفرانس با رویکرد کاربردی برگزار شد که در حاشیه آن مبحث تئوریک نیز مطرح شد ضمن آنکه این امر سبب خواهد شد تا فرصتی برای تبادل اندیشه ها و تجارب های بزرگان این حوزه ارائه شود تا در نهایت شاهد گسترش فرصت های نوین کسب و کار در کشور باشیم.

بنا به این گزارش این همایش با حضور اساتیدی از دانشگاه تهران،شهید علامه طباطبایی و دانشگاه تبریز و با حضور صاحبنظران،دانشجویان،کارشناسان و پژوهشگران فعال در این حوزه صورت گرفت.

به گفته دکتر سلیمان ایران زاده دبیر نخستین کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار1400مقاله دراین رابطه دریافت شده است که حدود 750 مقاله پذیرفته شد که ازاین میان 5 مقاله نیز به عنوان برترین مقاله ها برگزیده شدند که محوریت مقالات برگزیده در حوزه مدیریت بازاریابی و مدیریت منابع انسانی ارائه شه بود.

فرزام چاخرلوی دبیر اجرایی این همایش، مدیریت دانش،توسعه و تعالی سازمان ها ومنابع انسانی،مدیریت کیفیت و بهره وری، توسعه بازار، نوآوری و کارآفرینی،توسعه اقتصادی و مدیریت مالی را مهمترین محورهای برگزاری این همایش عنوان کرد.

درپایان این کنفرانس از برترین های کسب و کار کشور تقدیر و لوح یادبودی به عنوان جایزه توسعه و تعالی کسب و کار به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار