تعداد زیادی از بازیکنان بایرن مونیخ از مانوئل نویر هم تیمی خود برای کسب جایزه توپ طلا حمایت می‌کنند و اظهارات جالبی در مورد برنده این جایزه داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت، هر چند مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ خود را شایسته دریافت جایزه توپ طلا نمی‌داند و معتقد است لیونل مسی و یا کریس رونالدو برای این جایزه مناسب‌تر هستند اما بسیاری از هم تیمی‌های او در بایرن مونیخ نظر دیگری دارند و از انتخاب نویر حمایت می‌کنند.

در ادامه نظر تعدادی از بازیکنان سرشناس بایرن مونیخ در مورد برنده امسال جایزه توپ طلا آمده است:

فیلیپ لام: فکر می‌کنم نویر شانس خوبی دارد. البته رسیدن به جایزه توپ طلا برای نویر دشوار است زیرا کریس رونالدو گلهای زیادی در لالیگا زده و قهرمان چمپیونز لیگ است. مسی در جام جهانی خیلی خوب کار کرد اما مانوئل قهرمان شد!

توماس مولر: انتخاب مجدد کریس رونالدو دیگر خسته کننده خواهد شد. امیدوارم جایزه به مانوئل برسد، او انتخاب اول من است، حتی اگر توپ طلا را به نویر ندهند باز هم نظر من تغیر نمی‌کند.

آرین روبن: برای انتخاب مانوئل نویر در میان سه کاندید نهایی خیلی خوشحالم و امیدوار هستم در پایان او جایزه را به خانه ببرد. او از نظر من بهترین دروازه بان جهان است.

رافینیا: به طور معمول دروازه بانان در میان سه کاندید نهایی قرار نمی‌گیرند، پس تا هیمن جای کار هم مانوئل کار بزرگی انجام داده اما فکر می‌کنم لیاقت دریافت جایزه را دارد. او سال پرباری را پشت سرگذاشت که با افتخارات زیادی همراه بود. من احترام زیادی برای لیونل مسی و کریس رونالدو قائل هستم، همه می‌دانند آنان تا چه اندازه خوب و حرفه‌ای بازی می‌کنند اما از نظر من مانوئل بهترین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار