تیرانداز نیروی زمینی ارتش گفت: نیم فصل دوم تیراندازی کیفیت و رشد قابل توجهی داشته و بیشتر تیراندازان رکوردشان را ارتقاء دادند.

نرگس امام قلی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره سطح مسابقات تیراندازی بانوان در نیم فصل دوم افزود: مسابقات تیراندازی بانوان در نیم فصل دوم پیشرفت زیادی داشته و تیم‌ها حرفه‌ای‌تر شدند و با تعطیلی بین نیم فصل اکثر تیم‌ها با تغییراتی که ایجاد کرده بودند شرایط هم تغییر کرد و سطح کیفی و فنی تیم‌ها نسبت به نیم فصل اول رشد قابل توجهی داشت.

وی ادامه داد: مسابقات تیراندازی چون به صورت تیمی برگزار می‌شود و فینال ندارد تغییرات زیادی در هر دوره ایجاد نمی‌شود ولی اگر به صورت فینال بود انگیزه تیم‌ها و تیراندازان بیشتر می‌شد و کیفیت مسابقات هم محسوس بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در اولین بازی نیم فصل دوم علاوه بر اینکه تیم‌ها حرفه‌ای‌تر شدند رکوردها هم بالا آمده و اکثر تیراندازان رکوردهایشان را جابجا کردند.

امام‌قلی‌نژاد گفت: بعد از مسابقات اینچئون تیراندازانی که در بدنسازی به سر می‌برند رکورد آنها پایین آمده با توجه به اینکه مسابقات را در پیش داریم بیشتر تیراندازانی که در بدنسازی هستند تغییر زیادی در رکوردهایشان ایجاد نمی‌شود.

وی درباره سطح داوری‌ها گفت: تیم داوری نسبت به گذشته بهتر بود و نگاه‌ها حرفه‌ای‌تر شد داوران همه تلاششان را می‌کنند تا با قوانین جدیدتری آشنا شوند و مسابقات در سطح بالاتر و با اشتباهات کمتری برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت و رکوردی که تیم‌ها در بازی اول به جا گذاشتند انتظار می‌رود نیم فصل دوم با کیفیت بیشتری و تکنیک بالاتر برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار