نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس گفت: به فتنه‌گران هم متذکر می‌شوم که خود را اصلاح کنید، اگر فتنه تکرار شود، مردم انقلابی و جوانان بصیر انقلاب اسلامی از عرصه روزگار محوتان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر  در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود گفت: در آستانه یوم‌الله 9 دی هستیم، 9 دی روز رستاخیز مردم انقلابی ایران اسلامی در مقابل مستکبرین و دیکتاتورها، زیاده‌خواهان داخلی و خارجی بود.

وی افزود: حضور عظیم خروشان مردمی در 9 دی سال 88 تجلی شور و شعور حسینی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود و نشان داد بصیرت و شجاعت در شناخت برنامه‌های دشمنان را دارد و می‌تواند تمام مشکلات و موانع ایجاد شده نظام اسلامی را در چشم برهم‌زدنی از پیش‌روی بردارد.
 
وی تصریح کرد: امیدوارم درس عبرتی برای دشمنان و جیره‌خواران داخلی بوده باشد که بار دیگر فکر تعرض به مقدسات دینی و انقلابی را نداشته باشند و به فتنه‌گران هم متذکر می‌شوم که خود را اصلاح کنید، اگر فتنه تکرار شود، مردم انقلابی و جوانان بصیر انقلاب اسلامی از عرصه روزگار محوتان خواهند کرد.  
 
جراره تاکید کرد: رهبرا؛ ما جوانان ایران اسلامی اعلام می‌داریم، از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همچنین از ارتش جمهوری اسلامی هم تشکر می‌کنیم که این مانور بزرگ را به عنوان گوشه‌ای کوچک از توان نیروهای مسلح ایران اسلامیان است را به نمایش گذاشته‌اند و به دشمنان اعلام می‌کنیم که این تنها گوشه‌ای کوچک از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر با تبریک میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: وحدت مانع از رسیدن دشمنان اسلام به اهداف آنها خواهد شد، وحدت باعث از پیش پا برداشتن مشکلات جهان اسلام خواهد شد. باید هوشیار باشیم که دشمنان، مخالف وحدت کشورهای مسلمان هستند و آنچه که دشمنان مخالف آن باشند، به نفع جهان اسلام خواهد بود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به تلاش‌های فراوانی که در طول انقلاب اسلامی شده است که قابل انکار نیست ولی در بخش‌هایی از استان هرمزگان همچنان مشکلاتی وجود دارد که قابل تأمل است. بسیاری از این کاستی‌ها از میانگین توسعه کشور عقب‌تر و گاهی غیرقابل مقایسه است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار