رئیس سابق کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال گفت: سمتی که کفاشیان در مجمع به من داد به نوعی گول زدن بود. پیش‌تر من عضو کمیته بانوان AFC بودم.

فریده شجاعی رئیس سابق کمیته فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: انتخاب مهین فرهادی زاد به عنوان جانشینم در کمیته فوتبال بانوان گزینه درست و منطقی بوده است البته اگر چه این مسئله با بی برنامگی انجام شده است اما گزینه مناسبی برای این سمت بوده است.

شجاعی در ادامه عنوان کرد: در زمان فعالیتم در کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال اختلاف نظرهای بسیاری با کفاشیان داشتم و در مقابل هر برنامه‌ای که تدوین می‌کردم کفاشیان مانع از اجرای آن می‌شد.

وی تصریح کرد: اختلاف نظرها بزرگ شد تا جایی که تصمیم به استعفای اجباری از سمتم گرفتم من از ته قلب رضایت به جدایی نداشتم اما آنقدر تحت فشار بودم که مرا مجبور به استعفا کردند.

شجاعی عنوان کرد: هنگام فعالیتم از من هیچ حمایتی صورت نمی‌گرفت من هیچ گونه مشکلی با وزارت ورزش و جوانان ندارم و همه مشکلاتم به فدراسیون و کفاشیان بر می‌گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش تر یکی از اعضای کمیته بانوان آسیا بودم و کفاشیان سمت مشاوره‌ای کمیته بانوان AFC را به من در مجمع داد به نوعی جنبه گول زدن داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار