آل‌بویه گفت: نام ایران در میان کشورهای موفق در زمینه سرطان کودکان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مردآویژ آل بویه، عضو هیئت امنای بیمارستان محک با اشاره به هدف این بیمارستان در خصوص ایجاد مرکز جامع پیرامون سرطان در مقایسه با مناطق دیگری چون آمریکا و اروپا گفت: بیمارستان محک، تمام امکانات تشخیصی و درمانی را در خصوص بیماری سرطان جمع‌آوری کردیم. همچنین تمام تجهیزات دیگر این بیمارستان در خصوص بیماری سرطان نیز به روز شده است و به منظور انجام آب درمانی در درمان کودکان سرطانی استخری در این بیمارستان احداث نمودیم. 

وی افزود: بیماری لنفوپلاستیک شایع‌ترین نوع سرطان در بین کودکان است در جهان 80 درصد کودکان مبتلا به این نوع سرطان طول عمر 5 ساله دارند امروز 75 درصد کودکان بیمارستان محک که به این نوع سرطان مبتلا هستند طول عمر 5 ساله را تجربه می کنند. 

عضو هیئت امنای بیمارستان محک با اشاره به طول عمر انواع سرطانهای کودکان تصریح کرد: کودکان مبتلا به سرطان‌ ها‌ و تومورها 80 تا 90 درصد طول عمر 5 ساله خواهند داشت همچنین 50 تا 60 درصد کودکان مبتلا به سرطان تیروئید طول عمر 5 ساله را تجربه می‌کنند این افراد پس از طی این مدت زمان به زندگی عادی خود ادامه می دهند همچنین سرطان مغز، دومین سرطان شایع کودکان محسوب می شود. 

آل‌بویه، عنوان کرد: همچنین نام ایران در میان کشورهای موفق در زمینه سرطان کودکان به ثبت رسیده است بیمارستان محک سعی می‌کند خدمات خود را در زمینه سرطان کودکان منطبق بر استاندارد‌های بین‌المللی ارائه دهد.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار