معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از اعزام اعضای کانون داوطلبان اهدای خون به سازمان انتقال خون و برگزاری برنامه‌های سلامت محور در خانه‌های سلامت سطح منطقه خبر داد.

مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ اداره سلامت این معاونت با همکاری خانه سلامت زرگنده و به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه اقدام به اعزام اعضای کانون داوطلبان اهدای خون به سازمان انتقال خون کرد.
 
وی از دیگر اهداف این برنامه را ترویج فرهنگ اهدای خون به ویژه در میان بانوان دانست.
 
پیرهادی در ادامه اظهار داشت:‌ اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3همچنین اقدام به برگزاری برنامه‌های ذیل در خانه‌های سطح منطقه کرد:
 
 کارگاه بهداشت روانی در درمانگاه صبا، تست بینایی سنجی از کودکان 4تا 8ساله، برگزاری کارگاه روانشناسی با موضوع اعتماد به  نفس، برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه سالم و بهداشت فردی، کارگاه تاثیرات گل و گیاه در روحیه سالمندان، ویزیت پزشکی، کلاس طب سنتی، برگزاری ورزش صبحگاهی جهت پیشگیری از بیماری‌ها و آموزش‌های تفکیک زباله به کسبه محله.
 
وی با بیان این خبر که اداره آموزش‌های شهروندی این معاونت در خانه‌های علم و زندگی سطح منطقه کارگاه خودباوری اجتماعی برگزار کرده است، گفت: اداره آموزش شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 این کارگاه را با هدف عزت نقس و صیانت از حریم فردی و اجتماعی برگزار کرد.
 
پیرهادی افزود: در این کارگاه مربی مربوطه در ارتباط با خودباوری فردی و گروهی، اعتماد به خود و گروه برای نقش آفرینی اجتماعی، نقش آفرینی اجتماعی با کنش‌ها و واکنش‌های اجتماعی به هنگام، خودباوری راهی برای عدم وابستگی، غرولند، پویایی و پیشرفت، نشاط و سلامت مطالبی را ارائه کرد.
 
لازم به ذکر است 150نفر از شهروندان در این کارگاه شرکت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار