رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 از ممنوعیت عرضه محصولات غیر فرهنگی در طرح یکسان سازی و ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی خبر داد.

سعید محسنی رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که این طرح به زودی اجرایی می‌شود گفت: بیشترین تعداد غرفه‌های مطبوعاتی وگل فروشی‌های تهران در این منطقه قرار دارد، رنگ آمیزی‌های متفاوت غرفه‌ها، عرضه محصولات غیر فرهنگی و سد معبر از جمله مشکلاتی است که در این طرح ساماندهی رفع می‌شود.
 
وی در خصوص تخلف غرفه داران اظهار داشت: غرفه‌های گل فروشی و مطبوعاتی اجازه عرضه هر گونه محصولات  خارج از ضوابط را ندارند و این اقدام تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود.
 
محسنی خاطر نشان کرد: یک دست سازی و زیبا سازی غرفه‌های منطقه در دستور کار این اداره قرار دارد و هیچ یک از این غرفه‌ها نباید بدون مجوز شهرداری نسبت به درج تبلیغات در بدنه غرفه‌ها اقدام کنند.
 
رئیس اداره ساماندهی ادامه داد:‌ رنگ آمیزی و متحدالشکل کردن غرفه‌های مطبوعاتی و جلوگیری از عرضه محصولات غیر فرهنگی در این اماکن در اولویت برنامه‌های اداره ساماندهی است و در این ارتباط به صورت مستمر پایش و نظارت می‌شود.
 
وی در پایان افزود: اکنون 171غرفه مطبوعاتی در منطقه وجود دارد که از  این تعداد 143غرفه با شهرداری قرار داد دارند و 23کیوسک گل فروشی نیز در سطح این منطقه فعال است و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار