بختیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده تخریب طبقه هفتم مجتمع علاءالدین در شعبه تجدیدنظر در حال رسیدگی است

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخریب طبقه هفتم مجتمع علاءالدین گفت: در این پرونده شاکی به رای شعبه بدوی دیوان اعتراض کرده که در شعبه تجدیدنظر در جریان رسیدگی قرار دارد.

"علی اکبر بختیاری" مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخریب طبقه هفتم مجتمع علاءالدین اظهارداشت: طبق  شکایت مالک پاساژ به دیوان عدالت اداری در مورد رای کمیسیون ماده 100، درخواست مالک رد شد و  طی آن رای کمیسیون ماده 100 شهرداری در مورد تخریب اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طبق قانون، شاکی می‌تواند ظرف مدت 20 روز پس از ابلاغ رای، به رای صادره اعتراض کند که در این پرونده نیز شاکی به رای شعبه بدوی اعتراض کرده و اکنون این پرونده به شعبه تجدیدنظر رفته است.
 
گفتنی است؛ پاساژ علاء‌الدین که این روزها به قطب خرید و فروش تلفن همراه کشور بدل شده، همیشه خبرساز بوده است چرا که گاهی به دلیل آتش سوزی، گاهی به دلیل پاتک پلیس به سارقان و قاچاقچیانی که این ساختمان و محیط پیرامونی‌اش را به محلی برای عرض اندام بدل کرده و حالا هم این پاساژ به دلیل ساخت یک طبقه غیرمجاز خبر ساز شده است.

همچنین بر اساس گزارش سازمان آتش‌نشانی، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی ساخت طبقه هفتم پاساژ علاالدین تهران علاوه بر خلاف و غیرقانونی بودن، غیرفنی هم اعلام شده و امنیت ساکنان آن در مخاطره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار