مربی کانوپولو بزرگسالان تیم ملی از برگزاری لیگ‌های بعدی کانوپولو به صورت غیرمتمرکز خبر داد و گفت: برای شرکت در مسابقات آسیایی تجاربت ما در مقابل تیم‌های خارجی کم است.

امیر رفیع‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین لیگ بانوان کانوپولو برگزار شد و 4 تیم در بازی‌ها شرکت کردند و در بانوان تیم اول باشگاه تجهیزات سپاهان، تیم دوم هیأت اصفهان و تیم سوم راهبران بندر فریدون‌کنار شدند.
 
وی افزود: 6 بازی صورت گرفت و در پایان تیم سپاهان بعد از هفته اول به خاطر تفاضل گل از هیأت اصفهان بالاتر است.
 
رفیع‌نیا در ادامه خاطرنشان کرد: لیگ‌های بعدی به صورت غیرمتمرکز و هر هفته 6 بازی بین 4 تیم انجام می‌شود که به مرور نتایج مشخص خواهد شد.
 
مربی کانوپولو بزرگسالان تیم ملی تصریح کرد: در حال حاضر اردو برای بانوان و آقایان نداریم، چون مسابقات آسیایی در شهریور ماه سال آینده است. اردوها نزدیک مسابقات شروع می‌شوند.
 
وی در خصوص شرکت در بازی‌های جهانی گفت: در 2 مسابقه کاپ جهانی ایتالیا و یک بار در بلژیک شرکت کردیم، از مسابقات تدارکاتی ما بود که در سال 2005 در شهر بلونیای ایتالیا در دوره اول مقامی به دست نیاوردیم چون ورزشکاران ما تجربه‌ای نداشتند و تند به تند با ورزشکاران دیگر حضور پیدا کردند. همچنین در سال 2010 یک هفته قبل از مسابقات میلان، ما رتبه 6 جهان شدیم و در مسابقات ایتالیا کاپ هفتم را گرفتیم.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مسابقات 2007 بلژیک قبل از مسابقات آسیایی نیز به کرده عازم شدیم که آن جا هم مقامی حاصل نشد.
 
وی در خصوص شرکت در اردوهای برون‌مرزی گفت: ما فعلاً اردوی داخلی نداریم ولی برای تیم‌های اروپایی شرکت کردن در مسابقات و به دست آوردن تجربه خیلی آسان است ولی برای ما خیلی راه دور است، اعزام هم سخت است و نتیجه مطلوبی هم نمی‌توانیم بگیریم چون در بازی‌های پیشین که با تیم‌های خارجی شرکت کردیم به اندازه آن‌ها تجربه نداشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار