يدالله عبدی معتقد است برگزاری جشنواره‌هايی از اين دست به تقويت زاويه نگاه عكاسان جوان كمك خواهد كرد و پس از مدتی درمی‌يابند كه می‌توانند لايه‌هاي پنهان موضوعات را مورد دقت قرار دهند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران: یدالله عبدی عضو هیات انتخاب و داوری بخش عكس ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش با بیان این مطلب درباره ماهیت برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره نماز و نیایش كمك شایسته‌ای به بالا بردن سطح كیفی نگاه عكاسان می‌كند. ناگفته نماند آثار دیده شده در بخش عكاسی این دوره از جشنواره نماز و نیایش از جهت كیفی قابل‌توجه نبود و جدا از تكنیك به لحاظ تركیب‌بندی ضعیف بود.

عضو هیات انتخاب و داوری بخش عكس این جشنواره در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این مطلب كه پرداخت به موضوع نماز و نیایش پیچیده است گفت: به نظر من كم و كیف پرداخت به موضوع نماز و نیایش در قاب دوربین پیچیده است چراكه آسان‌ترین راه برای پرداخت به این موضوع عكاسی از ظواهر است و اغلب عكاسان هم از همین زاویه به سوژه نگاه كرده بودند.

وی ادامه داد: این در حالی است كه موضوع نماز و نیایش لایه‌های پنهان بسیاری دارد و می‌توان با تأمل و ذهن خلاق به این سوژه نگاه كرد.

عبدی در پایان افزود: از جمله عكاسانی هستم كه علاقه بسیاری به عكاسی به شكل موضوعی دارم و امیدوارم انجمن سینمای جوانان ایران شرایط مناسبی برای ارتقاء آموزش عكاسان جوان فراهم كند تا بتوانیم از انجام فعالیت‌های سطحی فاصله بگیریم.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: جشنواره ، نماز ، نیایش ، سینما ، عکس ، تجسمی ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار