«سام قریبیان» گفت: دلیل حضور نداشتن فیلم " 360 درجه" در بخش نگاه نو برایم مهم است.

"سام قریبیان" کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب نشدن فیلم " 360 درجه" در بخش نگاه نو گفت: من و تمام عوامل همه‌ی تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن این فیلم به کار گرفتیم اما این طور که معلوم است نظر هیات داوران به این فیلم جلب نشده است.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی فیلمساز جوان فیلم‌های خود را راهی دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی فجر می‌کنند اما طبق قوانین و مقررات این جشنواره تنها 11 فیلم انتخاب می‌شوند و این چیزی از ارزش‌های دیگر افراد و آثارشان کم نمی‌کند.

نویسنده " گناهکاران" اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای تمام فیلم اولی‌های راه یافته به بخش نگاه نو دارم و امیدوارم فیلم‌هایشان در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر بدرخشد.

قریبیان عنوان کرد: اینکه چرا "360 درجه" جزو برگزیدگان بخش نگاه نو نیست را باید از داوران پرسید اما به هر حال نظر این اعضا برایم محترم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: "360 درجه" مورد توجه هیات انتخاب داوران سی و سومین دوره جشنواره‌ی فیلم فجر قرار نگرفت اما امیدوارم مردم از این فیلم خوششان بیاید و با دیدن آن لذت ببرند.

گفتنی است، فیلم " 360 درجه" به تهیه کنندگی فرامز قریبیان و کارگردانی سام قریبیان جهت نمایش در سی و سومین دوره جشنواره فجر تهیه شده بود، در این فیلم میلاد کی مرام، بهاره رهنما، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، احسان کرمی و مسعود فروتن ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم از راه‌یابی به بخش برگزیدگان نگاه نو سی و سومین دوره جشنواره فجر جا ماند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.