مدیریت شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که علت بسته شدن این شبکه بخاطر مشکلات مالی که از سوی دولت اعلام شده نبوده، بلکه به دلیل انتقاد از سیاست های نتانیاهو بوده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، مدیریت شبکه ده رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علت توقف این شبکه ،که به یکباره در چند روز پیش صورت  گرفت، به خاطر مشکلات مالی نبوده است، بلکه به دلیل انتقادهای این شبکه از دولت و خصوصا سیاست‌های نتانیاهو بوده است.

مقامات دولتی رژیم صهیونیستی  از شبکه دو تلویزیونی این رژیم  خواسته بودند اعلام کنند که تصمیم عدم تمدید مجوز شبکه ده به دلیل مشکلات مالی شدیدی بوده است که این شبکه در طی سالهای اخیر نتوانسته آن را حل نماید.

مدیریت شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در سخنانی با متهم ساختن دولت و خصوصا نتانیاهو، وی را متهم به انتقام گرفتن از این شبکه به دلیل انتقادات این شبکه از سیاست های نتانیاهو کرده است.

اینها درحالی است که محافل سیاسی و رسانه ای در فلسطین اشغالی بسته شدن این شبکه را در آستانه انتخابات عمومی در این سرزمین، ضربه محکمی به دموکراسی و آزادی بیان عنوان کرده اند.

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونمیستی در سال 2002 آغاز بکار کرد و با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی رقابت می‌کرد و هردو این شبکه ها شبکه های تجاری بودند که در کنار شبکه اول رسمی این رژیم فعالیت می‌نمودند؛ اما شبکه ده دارای این ویژگی بود که تحلیل‌های خبری شجاعانه ای را پخش می‌کرد و دارای مواضع انتقادی نسیت به دولت بود؛ خصوصا اینکه این شبکه و نیز روزنامه هاآرتص از مهمترین رسانه های مخالف جنگ اخیر رژیم صهیونیستی با غزه به شمار می‌رفتند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار