رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی امور عشایر چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۲۶ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین آب آشامیدنی، احداث جاده و دیگر طرح‌های عمرانی جامعه عشایر استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،نادعلی صفری ، اظهار داشت: امسال نزدیک به 20 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدماتی نظیر تأمین آب آشامیدنی، طرح‌های عمرانی و خدمات پشتیبانی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به سخت‌گذر بودن راه‌های عشایر از اختصاص بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و احداث جاده‌های عشایر استان خبر داد.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی امور عشایر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیش از 3 هزار کیلومتر جاده برای عشایر در این استان وجود دارد که 50 کیلومتر آن در حال احداث است.

صفری با اشاره به اینکه شهرستان کوهرنگ بیشترین عشایر برون کوچ را دارد بیش از 60 درصد اعتبارات عشایر استان به عشایر کوهرنگ اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عشایر در سال 94 متفاوت‌تر از امسال است، گفت: برای توانمندسازی جامعه عشایر به‌ویژه زنان عشایر با همکاری فنی‌وحرفه‌ای اجرا می‌شود.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای کمک به جامعه عشایری در حال رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق هستیم تا برق مورد نیاز عشایر تأمین شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.