مربی تیم ملی کایاک قایقرانی گفت: تیم منتخب برای سهمیه المپیک در دزفول مشغول تمرین هستند.

انوش عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردو‌های ورزشکاران کایاک 21 روزه است و تا 14 دی ماه به پایان می‌رسد و تیم ملی که برای انتخابی المپیک مقرر شده که شرکت کند از دوم دی ماه تا 22 به دزفول رفته تا به صورت متمرکز به همراه 4 نفر از آقایان تمرین کند.

وی افزود: دو تیم برای سهمیه المپیک و مسابقات آسیایی درنظر گرفته شده است و تیم مسابقات آسیایی 2015 که مقرر است به اندونزی بروند در سه استان گیلان، تهران و مازندران مشغول تمرین هستند تا نفرات برتر به صورت روتین جلو بروند ولی برای این تیم اردوی برون مرزی نخواهیم داشت.

عباسی در ادامه اظهار داشت: اولویت اصلی ما برای انتخابی ورزشکاران تیم، کسب سهمیه المپیک است.

مربی تیم ملی کایاک قایقرانی در ادامه بیان داشت: برای قهرمانی آسیا انتخابی‌ها انجام شده و در سه استان گیلان، تهران و مازندران در حال تمرین هستند تا در دهه سوم اسفند نفرات برتر برای قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

وی در خصوص مکاتبات برای اردوی تدارکاتی برون مرزی تصریح کرد: مدارک ورزشکاران فرستاده شده و منتظر جواب سفارت‌خانه هستیم تا تیم المپیکی را به اردوی دو ماه پرتغال بفرستیم.

عباسی در خصوص اهداف در نظر گرفته شده گفت: تمام فکر ورزشکاران و خود ما راهیابی به المپیک است و برای مسابقات آسیایی هم اکنون 87 نفر در اردوهای سه استان در حال فعالیت هستند تا بعد از ریزش و انتخابی اصلی نفرات برتر برای مسابقات آسیایی مشخص شوند.

عباسی در ادامه تأکید داشت: اردوها به صورت متمرکز در اردو خواهند بود و تیمهای کانو و کایاک به مربیگری آقای اقلیمی در تمرین هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوها بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است تا از بین افرادی که در اردو هستند انتخابات برای مسابقات آسیایی صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، عباسی ، کایاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار